گروگان گیری 20 میلیاردی در پارک چیتگر

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند گروگانگیر 20 میلیارد ریالی در منطقه چیتگر تهران خبرداد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: درپی اعلام یک فقره آدم ربایی در منطقه باغستان کرج به پلیس آگاهی استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: طبق بررسی ها، 2 گروگانگیر، یک استادکار ساختمانی را به بهانه برآورد قیمت سنگ کاری نمای یک ساختمان، به تهران می کشانند.
کامرانی صالح گفت: ربایندگان این فرد را به یک ساختمان نیمه کاره در چیتگرتهران برده و به گروگان می گیرند.
وی گفت: از آنجا که برادر همسر فرد ربوده شده در باغستان کرج شاهد انتقال این فرد به تهران توسط ربایندگان بود و در اظهاراتش به تبیین مشخصات خودرو و ربایندگان پرداخت، بنابراین پلیس موضوع را با شیوه تخصصی مورد بررسی قرار داد.
فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه فرد ربوده شده به تهران انتقال یافته بود ابتدا ، طرح شکایت آدم ربایی از کلانتری منطقه چیتگرتهران کلید خورد و موضوع به همراه پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد لیکن با توجه به اینکه محل شروع جرم شهرستان کرج بود پرونده برای رسیدگی ازبازپرسی  جنایی تهران به البرز انتقال یافت .
سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی استان البرز موضوع را پیگیری کرد تا موقعی که آدم ربا درتماسی به همراه اقوام فرد ربوده شده درقبال آزادی وی درخواست 20 میلیارد ریال کرد که بارصد های اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی سرنخ هایی از افراد آدم ربا درتهران شناسایی شد و تیم های پلیس دریک عملیات غافلگیرانه پس ازورود به محل آدم رباها درابتدا فردی را که به عنوان نگهبان درمحل ورودی سکونتگاه مذکور حضور داشت را دستگیرکردند.
وی گفت: درمرحله بعد گروگان درحالی که چشم، دست و پایش بسته و مورد شکنجه و آزارو اذیت قرارگرفته بود وآثار ضرب و جرح و سوختگی روی بدنش بود ، آزاد و چهارگروگانگیر دیگر دستگیر شدند.
وی افزود: اکنون متهمان دراختیار پلیس آگاهی استان البرز قراردارند.