پخش دوباره «مختارنامه» برای محرم 1400

مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» همزمان با فرا رسیدن ایام محرم از شبکه الکوثر و «معصومیت از دست رفته» از شبکه آی فیلم روی آنتن می روند.

به گزارش تیتر هنر، سریال «مختارنامه» از اولین ساعات روز سه شنبه نوزدهم مرداد ساعت ۱:۰۰ بامداد به وقت تهران در ۴۰ قسمت ۶۳ دقیقه ای از شبکه الکوثر پخش خود را آغاز می کند.

سریال «مختارنامه» با نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری، تهیه کنندگی محمود فلاح، محصول سیما فیلم است و زبانگردانی و دوبله به زبان عربی آن در شبکه آی فیلم انجام شده است.

«مختارنامه» همچنین قرار است از شبکه‌ی قرآن و معارف سیما به روی آنتن برود.

«معصومیت از دست رفته» نیز با پایان‌یافتن سریال «پایتخت ۶» از امشب( ۱۸ مرداد) روی آنتن  شبکه آی فیلم می‌رود.

این سریال، به کارگردانی داود میرباقری محصول شبکه سه سیما بوده و بازیگرانی همچون امین تارخ، فریبا کوثری، سارا خویینی‌ها، امین زندگانی، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

این اثر، داستان شوذب یکی از یاران حضرت علی (ع) را روایت می‌کند که خزانه‌دار کوفه و امویان است و در میان عشق دو زن گرفتار می‌شود. اولین زن ماریا است که زمانی مسیحی بوده و خاطرات شیرینی از دوران خلافت علی (ع) دارد که به منزل آنها سر می‌زده و دست‌گیر فقر و تنگدستی آنها بوده است. زن دوم نیز یک یهودی به نام حمیرا است که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را به تدریج با وسوسه به راهیابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌کند و…

«معصومیت ازدست‌رفته» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.