خبر درگذشت حسن جوهرچي همكاران و دوستان اين بازيگر را در شوك و ناراحتي فروبرده است.

واکنش هنرمندان به درگذشت حسن جوهرچی

خبر درگذشت حسن جوهرچی همکاران و دوستان این بازیگر را در شوک و ناراحتی فروبرده است.

به گزارش هفت هنر، رضا رشیدپور دراین باره نوشت:«واقعا نمی دونم چی بگم . کلمات توی ذهنم جفت و جور نمی شن . همین چند روز پیش خودم حس رفتن رو تجربه کردم و درست از همون لحظه رنگ زندگی برام فرق کرده . صبح رو با خبر تلخ درگذشت حسن آغاز کردم . اشک به چشمم نشست . همه مون عابر همین راه هستیم . مقصدمون یکی هست . حالا زودتر یا دیرتر . فرقی نمی کنه . یاد ده ها مسافرت مشترکمون افتادم . آخریش کیش بود . حسن همیشه می خندید . پر از انرژی خوب و مثبت . کنار ساحل قدم می زدیم . اصرار کرد که بشینیم کنار آب و غروب رو ببینیم … نشستیم ، غروب شد . هوای گریه دارم».

تینا پاکروان هم اشتراک عکسی از جوهرچی نوشت:«حسن جوهرچى هم رفت. روحش شاد. امسال سال رفتن بود. سال اخبار شوک آور بد. مرگ هاى هولناک. مرگ هاى زود. مرگ هاى باورنکردنى. کاش زودتر این میمون سالش را بردارد و برود..».

سید علی صالحی هم با این جملات غمش در از دست دادن یکی از دوستانش را نشان داد:«سریال تنهایی لیلا تنها تجربه همکاری من با حسن بود و سالها رفاقت ، باورش سخته. سلیت به خانواده گرامیش و جامعه هنری.روحت شاد و یادت گرامی رفیق».

بهاره رهنما هم اینگونه واکنش نشان داد:«حسن عزیز روحت شاد ،دوست قدیمی باورش برامون سخته و متاسفانه سخت تر اینکه وقتی هستیم هیچ کدام باور نمیکنیم چقدر زود دیر میشود ومرگ در همسایگی همه ما خانه دارد.برای خانواده ات و بچه های نازنینت صمیمانه عرض تسلیت دارم و صبر ارزو میکنم،سفربخیر دوست قدیمی».

باران کوثری نیز با ادبیاتی تلخ از این هنرمند فقید یاد کرد:«انگار هرچه قدر هم مى پذیرى مرگ حقیقته و همه جا هست ، باز با داس نحسش جایى رو مى زنه که شوکه ات کنه …براى من و هم نسلان من ، بعد از سریال ” در پناه تو ” حسن جوهرچى نماد مرد خوب بود ، مرد باوقار ، مرد متین ، عاشق صبورى که در سکوت و متانت منتظر ماند و حتى یک بار صدایش را از آن صداى آرام و خجالتى ، بالاتر نبرد . همه این سال ها ، بعد از آن که گرد سفیدى هم روى موهایش نشست چیزى از آن تصویر و متانت کم نشد و همچنان تصویرش یادآور عشق جوانى بود و شور و شوق رسیدن در کنار نجابت …باورم نمى شود . زمان کمى صورتش را افتاده کرده بود و موهایش سفید شده بود ، اما مرگ ؟! خیلى زمان داشت ، خیلى نقش ها ، خیلى تصویرهاى دیگرى از عشق مانده بود که در آستانه میانسالى رقم بزند … افسوس».

شهاب حسینی هم با طلب صبر برای خانواده جوهرچی نوشت:«حسن عزیز، غم پر کشیدنت بر غم های این چند صباح گذشته ی دلمان افزود. از تو، جز مهربانی و رویی همواره گشاده به یاد ندارم. دل خود را تسکین می دهم به امید وصلت به وصال معشوق و آرزوی صبر و اجر اهل صبر به خانواده گرامی ات. خاصه، همسر و فرزندان داغدارت. روحت شاد، یادت ماندگار، و جایگاه ابدی ات آغوش امن الهی باد. آمین.»

خبر درگذشت حسن جوهرچي همكاران و دوستان اين بازيگر را در شوك و ناراحتي فروبرده است.