فال روز پنج شنبه 5 بهمن 1396

فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

حتی اگر شما خودتان هم کارهای انجام نشده‌ای داشته باشد، ولی امروز در خانه‌تان مشکلی پیش می‌آید که باید یه آن رسیدگی کنید. اتفاقی که اصلاً انتظارش را نداشتید ممکن است تمام برنامه‌های شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. اما نگران برنامه‌ریزی‌های قبلی خود نباشید، چراکه با یک تلفن و یا سپردن به یک نفر مطمئن می‌توانید آنها راتغییر دهید. درعوض بدون اینکه پیش‌بینی کنید به کجا می‌روید، به دنبال ناشناخته‌ها بروید. البته کمی‌احتیاط و عدم اعتماد هم چیز خوبی است.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما در محدوده ذهن خودتان تجربیات شگفت انگیزی داشته‌اید، به خاطر اینکه پشت تخیلات شما احساساتی قوی و محکم نهفته است. اما شما اگر روش خود را عوض کرده و افکار پنهانی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید در میان بگذارید، زندگی تان خیالی تر و رویایی‌تر هم می‌شود! اگر به راحتی آنها را ابراز کنید، مطمئناً روزی پویا و دلنشین تر خواهید داشت!

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

شما واقعا تصمیم خود را گرفته‌اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که‌هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات‌تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش‌های کاذب کشیده شوید، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت‌ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

 اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه‌ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت‌تر کار کنید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز موفقیت و سازندگی شما به این بستگی دارد که نسبت به به حرکات ماه در نشانه تان آگاه و مطلع باشید، بنابراین بتان توصیه می‌کنیم آروزها و احساسات تغییر یافته خود را ابراز کنید. باوجود اینکه شما معمولاً نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد سریع واکنش نشان می‌دهید، ولی امروز باید قدری محتاط باشید. اگر این کار را نکنید خودتان را بر سر دو راهی خواهید دید!

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

 شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

 در حالیکه عطارد به شما کمک می‌کند که به چیزهایی که می‌خواهید برسید زندگی شما روز به روز روشنتر می‌شود. ضمناً خورشید و نپتون هم یکسری انتخابهای مشکل پیش روی شما قرار می‌دهند. بهتر است که همین الان اولین قدم را بردارید، برای اینکه اگر بخواهید به همه آنها با هم بپردازید، هر چیز کوچکی می‌تواند مشکل‌ساز شود.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما افکار بزرگی را در سر می‌پرورانید و برای اجرای آنها می‌خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می‌باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز کنید.

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

توانایی شما برای دو دستی چسبیدن به گذشته بهتان انگیزه می دهد که در عشق وفادار و صادق باشید، اما امروز ترستان از تغییر می تواند مشکلی برای روابط صمیمی تان باشد. گاهی اوقات فاش کردن احساساتتان نیاز به ریسک فراوانی دارد و شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید زمان حال را از دست می دهید. اما حالا شما فرصت دارید که مسائل قدیمی را تغییر دهید. به طور موقت کارتان را آغاز کنید، اما بر آنچه در دلتان دارید تمرکز کنید. و درنهایت اشتیاق و علاقه شما برای سهیم کردن کسی که دوستش دارید در ضعفها و آسیب پذیری هایتان می تواند رابطه تان را عمیق تر کند.