فال روز شنبه 2 دی 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 دی 1396

فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 مقایسه خود با دیگران زیاد برای شما مفید و ضروری نیست. اما احتمالا برایتان امروز سخت خواهد بود که از چنین رفتاری اجتنتاب کنید چونکه می خواهید برای دست یافتن به یک وجهه بهتر مبارزه کنید. ارزیابی شخصی کار دشواری است زیرا بهترین امتیازات شما ممکن است به چشم تان نیاید. به خودتان این امکان را بدهید که افکارتان را تغییر دهید، اما زیاد جدی و سرسخت نباشید، حتی اگر دیگران با این تغییرات شما احساس راحتی نمی کنند.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 دی 1396

فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

  شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده های خود دفاع نکنید؛ فقط  با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

برای شما سخت است که فکرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید، اما امروز حتماً باید این کار را بکنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینک مبارزه کردن با الگوهای همیشگی تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند کار ساده ای نیست.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

زمانی که شما تسلیم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده تان می شوید، خیلی سخت است که خودتان باشید. اما برداشتهای شما از اتفاقاتی که روی داده است می تواند کمی غیرقابل قبول باشد. این برداشتها می تواند در مورد قضاوتهای فرد دیگری که مسبب نگرانی های شما است باشد؛ و یا می تواند در مورد برخی از عقاید مشکل ساز شما باشد. فکر نکنید که که از تمام خواسته های دیگران اطلاع دارید. قبل از اینکه هر نتیجه اشتباهی بگیرید از خودشان بپرسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

وقتی که دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

  ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می شوید که نمی توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی کند، اما شما دلتان نمی خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آنها از بین نمی روند، اما اگر کمی درنگ کنید می توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، حتی در موقعیتی که دیگران فکر می کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می کنید؛ بلکه تنها این است که شما می توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می دهد که شما را از همکاران تان متمایز می کند، به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می بینند شما طرحی واقعا عملی دارید  که همه چیز را امکان پذیر می سازد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی ها قرار دارد و لحظه های پرهیجانی که پشت سر گذاشته اید را به یادتان می آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی تر می شود و نمی توانید از انجام دادن مسئولیت های حرفه ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین دی ماه

مثل اینکه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می خواهد با شما صحبت کند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت کردن با او امتناع نکنید، برای اینکه شاید روزهای آینده فرصت و زمان کافی برای صحبت کردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نکنید که با آگاهی بعضی از دیدگاه های درست را قبول کنید، چون که شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می کنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می دهد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 دی 1396

– فال روزانه در روز 2 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی هایی که تصادفی به وجود می آیند راحتتر برخورد می کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.