فال روز سه شنبه 23 آبان 1396

فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظارات‌تان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما به اندازه کافی کار کرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح کردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینکه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یک کار جدید و سرگرم کننده در خانه برای خود پیدا کنید و یا یکی از دوستانتان را به خانه دعوت کرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

 صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت  این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می‌توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می‌دهید. اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز کارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می‌کند و شاید هم نگران این هستید که همه این کارها را ناتمام رها کرده‌اید. هم اکنون تهیه کردن یک فهرست از کارهایتان، تمرکز کردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی کردن هر یک از وظایف‌تان، یک راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی که سر راه شما قرار می‌گیرند خسته شده‌اید. شما نباید فقط به خاطر اینکه دوست دارید قوانین یکنواخت روزانه‌تان را بشکنید دست به کاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه‌های خود فکر کنید، ولی قبل از اینکه به صورت جدی اقدام کنید یک روز صبر کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

 نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز اگر اطرافیانتان تمام افتخاراتی که بهشان مغرور هستید را زیر سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهید کرد! خوشبختانه شما قادر هستید ناراحتی‌ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بین باشید. سعی نکنید عملکردهای خود را عقلانی کنید. از منطق و دلیل تراشی کردن دست بردارید و فقط به حس ششم خود اعتماد کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز شما می‌توانید هم با فرد بازنده‌ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده‌ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می‌دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده‌آل است که مهربان و خلاق بوده و قدرت ریسک کردن را نیز داشته باشد.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز که ماه کاملاً در نشانه شما قرار گفته است می تواند برای شما درس عبرتی باشد، به خصوص اگر لازم باشد که درس مهمی را از کیوان سخت کوش یاد بگیرید. شما می توانید تفریح و سرگرمی را به یکی دو روز دیگر موکول کنید، اما مسائل زیادی است که باید رویشان کار کنید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده‌اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نکنید سختی‌های کار را پنهان کنید؛ بگذارید این شرایط آشکار باشند و دست به کار شوید. هرچه زودتر کارتان را شروع کنید زودتر هم تمامش می‌کنید.

– فال روزانه در روز 23 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور  به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.