فال روز سه شنبه 16 آبان 1396 

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.فال روزانه

فال روزانه

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

  شما امروز بخصوص اگر از کارهایی که در حال انجام دادنشان هستید خسته شده باشید، توانایی خیلی زیادی برای تمرکز کردن دارید. اما بیشتر به دنبال این هستید که روال امور را به نفع خودتان تغییر دهید. فقط سعی کنید طوری از انرژی تان بهره بگیرید که بتوانید از اشتباه یا مجادله جلوگیری به عمل آورید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است اداره کردن یک موقعیت مانند رهایی از زندان مانند یک سناریو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتی اگر شما قبلا با این فرضیه در محل کارتان درگیر بوده اید حالا راه حلی آشکار می‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کارهای اخیر شما طبق میل و خواسته شما نبود راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. یک فرصت به خودتان بدهید و ببینید چه پیش می‌آید. هیچ دلیل منطقی برای انتظار بیشتر برای یافتن راه حل وجود ندارد.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز شاید سرکش و جسور شده باشید و یا شاید هم با فردی روبرو شوید که برخلاف این انرژی‌های لجام گسیخته فعالیت کرده و کار خودش را می‌کند. البته بهتر است به جای اینکه با دوست و همکارتان به خاطر عدم موفقیتش برخورد کنید، در رفتار خود تغییراتی مثبت ایجاد کنید. هم اکنون به جای اینکه روی افراد دیگر حساب کنید و درنهایت ناامید هم بشوید، بهتر است که خودتان به تنهایی همه کارها را بکنید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 اکنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد کردن دیگران واقعاً کسانی را که به شما نزدیکند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما کاملاً مشخص است که شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد که دیگران به خاطر عملکردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن کنید که شما قصد ندارید به کسی ضرر  بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی که کشف کرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یک نفس عمیق کشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

 در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهیمت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

 

– فال روزانه در روز 16 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

مهم نیست که امروز چقدر سخت کار کرده‌اید تا روزتان را به روزی کامل و عالی تبدیل کنید، مسئله‌ای پیش می‌آید  که به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌کند. احتمالا باید در قبال شخصیتی که امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل کنید جوابگو باشید. به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که بسیار کم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است که وارد کار شوید و آن را انجام دهید تا اینکه در انجام آن تعلل کنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی که امروز برایتان افتاده احساس رضایت کنید به این خاطر که می‌دانید شما کاری را انجام دادید که می‌توانستید!