فال روز دوشنبه 18 دی 96

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همکلاسی‌هایتان محاصره کنید راهی است که می‌توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر اینکه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می‌کنند و هم فکر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما قادر هستید در مورد مشکلی که در محل کار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی‌خواهید خودتان را ملزم به یکی از آن دو بکنید. خوشبختانه شما می‌توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بکشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که مجبور می‌شوید فوری عکس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن  بهتان کمک می‌کند از شکست‌های غیر منتظره دور بمانید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود اوضاع به نفع شما پیش می‌رود و شما فراموش نمی‌کنید که باید وظایف روزانه خود را انجام دهید. اما چون اورانوس نیز وارد این تصویر می‌شود انگیزه تغییر دادن امور در شما بسیار شدت می‌گیرد. به کارهای که قبلاً انجام داده‌اید دیگر فکر نکنید؛ خودتان را برای آینده و اهداف اصلی و ویژه خود آماده کنید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز گویی که کل مردم دنیا عجله دارند!!امروز حتی اگر شما بخواهید با دیگران کار کنید، آنها خیلی بی صبر و بی طاقت هستند و قبل از اینکه شما خودتان را آماده کنید آنها می‌خواهند به مرحله بعد بروند. باوجود این سرعت دنیای خارج می‌تواند بازتاب بی حوصلگی‌ها و دلتنگی‌های خودتان باشد.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده‌اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می‌شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب‌جویی تعبیر می‌کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده‌اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.

– فال روزانه در روز 18 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 زمانی که شما بخش نهفته احساستان را بررسی می‌کنید، به طور خوشایندی شگفت‌زده می‌شوید، برای اینکه آنچه که شما الان یاد می‌گیرید می‌تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد که امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اکنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع‌بینی صرف کار کردن بر روی مهم ترین اولویت‌ها بکنید.