«دو نیمه سیب» کیانوش عیاری، «آن سوی ابرها» مجید مجیدی و «آی آدم‌ها» رخشان بنی اعتماد در شبکه نمایش خانگی

فیلم‌های قدیمی از کیانوش عیاری، رخشان بنی‌اعتماد، مجید مجیدی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده‌اند.

به گزارش تیترهنر، پنج فیلم سینمایی «دو نیمه سیب» ساخته کیانوش عیاری، «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی، «آی آدم‌ها» ساخته رخشان بنی اعتماد، «دیگری» ساخته مهدی رحمانی و «حریم شخصی» ساخته احمد معظمی به تازگی عرضه شده اند.

فیلم سینمایی «دو نیمه سیب» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری و محصول سال ۱۳۷۰ است و در گونه سینمایی درام ماجرایی قرار می‌گیرد. مدت زمان این فیلم سینمایی صد دقیقه است و بازیگرانی چون داریوش اسدزاده، مرجانه گلچین، لیلا مصدقی و مریم مصدقی در آن ایفای نقش می کنند.
فیلم «دو نیمه سیب»، داستان دو زن به نام‌های سایه و فرح است که به شکلی اتفاقی همدیگر را می‌بینند و متوجه شباهت زیاد و باورنکردنی‌شان می‌شوند، برای همین پیگیر ماجرا شده و داستان گذشته عجیب خانواده‌هایشان، آنها را به حقایقی باورنکردنی می‌رساند.

فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی و نویسندگی مهران کاشانی و محصول سال ۱۳۹۵ است. مجید مجیدی پس از ساخت فیلم سینمایی «محمد» این فیلم سینمایی را در کشور هند مقابل دوربین برد که در ادامه دغدغه‌های این فیلمساز در حوزه روابط انسانی است.
مدت زمان این فیلم سینمایی ۱۲۰ دقیقه است و بازیگرانی چون ایشان خاطر، گوتام گوس و مالاویکا موهانان در آن ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان فیلم «آن سوی ابرها» آمده در مناطق فقیرنشین بمبئی داستان تلخی رخ می‌دهد و برادر خلافکاری برای دفاع از خواهرش در برابر حادثه‌ تجاوز، دستگیر و راهی زندان می‌شود

مستند «آی آدم‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم مستند در مدت زمان شصت دقیقه تولید و آماده نمایش شده است. گفتنی است مستند «آی آدم‌ها» آخرین ساخته رخشان بنی اعتماد در سینمای ایران است .
مستند «آی آدم‌ها»، بخشی از کمک‌های یک تیم پزشکی متشکل از پزشکان داوطلب ایرانی و فرانسوی به کودکان بی‌بضاعت را به تصویر می‌کشد که از طریق موسسه خیریه زنجیره امید در سه شاخه قلبی، ارتوپدی و توانبخشی، با بالاترین استانداردها به درمان کودکان پرداختند.

فیلم سینمایی «دیگری» اولین ساخته سینمایی مهدی رحمانی و محصول سال ۱۳۸۸، دیگر فیلمی است که در پلتفرم فیلم نت عرضه شده است.

این فیلم در گونه سینمای اجتماعی قرار می گیرد و به رابطه یک پسر بچه با ناپدری خود می‌پردازد. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده محمد علی نجفی است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و مهران رجبی ایفای نقش می کنند. فیلم سینمایی «دیگری» برای نخستین بار در جشنواره فجر سال ۱۳۸۸ و در بخش رقابت فیلم‌های اول رونمایی شد. فیلم دیگری، داستان پسری است که با مادرش در روستایی زندگی می‌کند، او مجبور می‌شود با دوست پدرش که تصمیم دارد با مادرش ازدواج کند، برای فروش وانتی راهی تهران شود.

فیلم سینمایی «حریم شخصی» نخستین ساخته سینمایی احمد معظمی و به تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد و محصول سال ۱۳۹۴ است. در این فیلم بازیگران چون امیر آقایی، رعنا آزادی‌ور، میلاد کی‌مرام و اندیشه فولادوند ایفای نقش می‌کنند. فیلم «حریم شخصی»، داستان زوجی به نام فرهاد و دریا است که با دوستانشان به ویلایی در لواسان می‌روند. در این میان بحثی بین آنها درمی‌گیرد و دریا از ویلا بیرون می‌آید و در اثر تصادف از دنیا می رود. حالا همسرش که خود نیز متهم به قتل است، باید به دنبال جواب سوال‌هایش باشد.