فیلمبردار بازی ایران-قطر کجایی؟ دقیقا کجایی؟

دقایق پایانی بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی روسیه با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

به گزارش هفت هنر، پس از گل رضا قوچان‌نژاد در وقت‌های تلف شده بازی، بازیکنان ایران و قطر به درگیری با هم پرداختند و بازی چند دقیقه متوقف ماند.

درست در زمانی که بینندگان تلویزیونی می‌خواستند از وقایع داخل زمین مطلع شوند، کارگردان تلویزیونی با بدسلیقه‌ای تمام صحنه آهسته گل را پشت سر هم و متوالی پخش می‌کرد. پس از اتمام خسته‌کننده تماشای صحنه آهسته، فیلمبردار بازی با گرفتن نماهایی از تماشاگران، قصد داشت بینندگان تلویزیونی را از تماشای آنچه که در زمین می‌گذشت محروم کند.

کارگردان تلویزیونی به حدی در نشان ندادن تعمدی صحنه‌ها افراط به خرج داد که صدای عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی را هم درآورد و او هم از آنها خواست تا نمای داخل زمین را نشان بدهند تا مردم بفهمند وسط زمین چه می‌گذرد. هر چند به حرف فردوسی‌پور مثل دقایق ابتدایی و میانی بازی اعتنایی نشد تا بینندگان به درستی نفهمند در زمین چه خبر است.

مثل اینکه تلویزیون همانند بازی‌های خارجی دست به سانسور و گزینش صحنه‌ها زده است و انگار از این بعد باید در انتظار سانسور بازی‌ها داخلی و ملی هم بود.

شاید از این به بعد بینندگان تلویزیونی برای تماشای کامل و درست بازی‌های داخلی هم به ماهوار متوسل شوند تا با اعصابی راحت تمام بازی را بینند.