فال روز یکشنبه 4 آبان 99

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

کارهای عادی روزمره امروز به نظرتان خسته کننده نیستند، چون باعث شده اند که حواس تان به چیزهای دیگری غیر از مشکلات تان پرت شود. هنوز راه حل مناسبی برای مشکلات احساسی اخیر که در روابط تان داشته اید پیدا نکرده اید. شاید بهتر باشد چند قدمی به عقب بردارید و به دیگران هم لحظه ای فرصت نفس کشدیدن دهید. انجام کارهای عادی روزمره نه فقط باعث توجه شما به امور دیگر می شود، بلکه راهکار مناسبی برای سرگرم شدن تان است و حتما از این بابت حس خوبی خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

اکنون فرصت مناسبی برای تشکیل گروه و انجام کار مشارکتی است. خوشبختانه، عقل سلیم شما را به راه درست هدایت خواهد کرد. از کارهای سخت فرار نکنید و بدانید هر کاری را که امروز انجام ندهید، بعدا مجبور خواهید شد که انرژی بیشتری برای انجام آن صرف کنید. اهداف تان را از نو اولویت بندی کنید تا آن هایی که برای تان مهم تر هستند مشخص شوند و زودتر چاره ای برای تحقق شان بیندیشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن است یک ملاقات کاری شما را که در ابرها سیر می کنید از خواب بیدار کند و به زمین بزند. از آن جایی که دیگران کارهای نیمه تمام تان را به شما یادآوری می کنند حال خوشی ندارید. یادتان باشد که هیچ کس به اندازه ی خودتان قابل سرزنش نیست. به این فکر نکنید که موقعیت تان چه طور می توانست باشد، بلکه سعی کنید با همین چیزی که هست کنار بیاید. به جای این که همه ی توجه تان را به یک آینده ی نامعلوم معطوف کنید، به شما توصیه می شود که همه ی حواس تان روی زمان حال قرار دهید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

وظایف تان باعث شده که استرس به شما دست دهد، از طرفی هم نمی توانید به چیزی غیر از کار بپردازید. بدانید که احساسات و افکار منفی فقط انرژی تان را هدر می دهند و کارآمدی تان را می گیرند. بهتر است دیدگاه تان را به زندگی عوض کنید تا شانس بیشتری برای احساس رضایت داشته باشید. وقتی ببینید که در زمان حال پیشرفت کرده اید، آن وقت حس و حال بهتری درباره ی آینده خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز متوجه خواهید شد که دستیابی به اهداف تان بیشتر از چیزی که فکر می کردید طول خواهد کشید. البته، این دلیل نمی شود که به خودتان ناراحتی راه دهید، چون ناراحتی و نا امیدی هم به نسبت خودشان می توانند پیشرفت تان را به تعویق بیندازند. در انجام کارهای تان عجله نکنید، آهسته جلو بروید و بدانید که هر حرکت شما حایز اهمیت است. اکنون کیفیت انجام کارهای تان مهم تر از هر چیز دیگری است.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز شدت احساسات تان فروکش خواهد کرد، اما این تغییر به هیچ وجه تضمین کننده ی تصمیمات عقلانی نیست. از این فرصت برای اولویت بندی کارهای تان استفاده کنید تا برای مرحله ی بعدی آماده شوید. تا به امروز به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کرده اید و دیگر وقت عمل کردن است. بگذارید فکر دیوانه وار تصویرسازی کند، پس فکرتان را آزاد کنید تا راحت تر لبخند روی لبان تان بنشیند.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

به اندازه ی کافی در فعالیت های اجتماعی شرکت کرده اید و حالا وقت آن است که به انجام تعهدات تان بپردازید. اکنون دیگران به شما تکیه خواهند کرد، چون می بینند که می توانید در کارتان ثبات ایجاد کنید. آن ها امید دارند که کارآمدی شما به آن ها هم سرایت کند. البته، اکنون برای شما بهتر است که فقط روی کارهای خودتان متمرکز شوید. تا زمانی که مشکلات خودتان حل نشود نمی توانید به دیگران کمک کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

برنامه ی کاری تان بسیار فشرده است و باید به طریقی آن را مدیریت کنید. سعی کنید در برنامه ریزی های تان همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید برای هر کاری جای مناسبی پیدا کنید. به مهلتی که برای هر کار دارید توجه کنید تا همه چیز به موقع انجام شود. اولین قدم برای رسیدن به موفقیت این است که برای هر کاری در برنامه ی تان جای مناسبی پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

با این که می دانید به تعویق انداختن وظایف تان نتایج خوشایندی نخواهد داشت، اما انگار هنوز آمادگی لازم را برای پایان دادن به این وضعیت ندارید. اوقات خوش تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که کارتان را جدی تر بگیرید. به جای این که مدام به فکر خوش گذرانی های مختلف باشید، بهتر است هوشمندانه تر عمل کنید. باید کاری کنید تا موقعیت مالی شما تثبیت شود و به فقط به انجام وظایف تان فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اکنون فرصتی دست داده تا بدرخشید، پس به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید و آن را به تعویق نیندازید. بهتر است وظایف تان را با سرعت یکنواخت انجام دهید. باید به کل فرآیند و مسیری که در پیش دارید فکر کنید و همه ی حواس تان به مقصد مورد نظر باشد. برای این که با موفقیت به انتهای مسیر برسید باید پله پله پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

چشم تان را خوب باز کنید، چون قرار است درس های مهمی بگیرید که برای رشد شخصیت تان به درد می خورد. معمولا بیشتر به آینده فکر می کنید تا به زمان حال، اما الآن بهتر است توجه تان را به زمان حال معطوف کنید. یادتان نرود که همه ی کارهای امروز شما روی زندگی فردای تان تاثیر خواهد گذاشت.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز باید تا جایی که می توانید با واقعیت نگری به زندگی نگاه کنید. معمولا در رویاهای تان سیر می کنید، اما اکنون این قابلیت را دارید که بین رویا و واقعیت تمایز قایل شوید. بهتر است فقط به حقایق توجه کنید و برای رسیدن به موفقیت کارآمدی تان را افزایش دهید. رویاهای رنگارنگ تان را برای روز دیگری بگذارید و الآن فقط به واقعیت ها نگاه کنید.