فال روز دوشنبه 29 مرداد 97

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

در حال حاضر شما نمی‌خواهید دیگران به خاطر حمایت‌های عاطفی به شما تکیه کنند ولی در هر صورت امروز این اتفاق می‌افتد. تجربه شما همراه با استعداد ذاتی شما برای رهبری کردن و همچنین درستکاری شما، از شما فرد بسیار قابل و کاردانی ساخته که می‌توانید در محل کار به همکارانتان کمک کنید. فقط فراموش نکنید اگر شما کار مثبتی برای دیگران انجام دهید، بهتر می‌توانید به نیازهای عاطفی خودتان هم توجه کنید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروزاحساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می‌توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید که الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا که نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شانس‌تان ر امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتی‌تان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز آماده پذیرفتن یک ریسک هستید مخصوصا اگر بدانید که شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می‌دهد. این برای شما می‌تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیارمهم است که به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید این کار را هم در محل کار انجام دهید، هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما به انسان‌های اطراف‌تان با دیدی منفی نگاه می‌کنید شاید حق با شما باشد اما تمام انسان‌ها بد نیستند، بسیاری از افرادی که در اطراف هر یک از ما قرار دارند ما را واقعا دوست دارند و خواهان پیشرفت ما هستند. اعتماد به دیگران کار سختی است اما نباید با دیدی منفی نیز بنگرید. بخصوص در رابطه با شخصی که او را دوست دارید، هرگز نباید با دیدی منفی او را بنگرید.

– فال روزانه در روز 29 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.