فال روز جمعه 16 آذر 97

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین فروردین ماه

تمایل امروز شما به برقراری ارتباط با دیگران و گسترش روابطتان، حالتان را بهتر خواهد کرد و روزی مطلوب تر را برای شما خواهد ساخت.

امروز در روابط کاری و اجتماعیتان موفقیت هاییرا کسب خواهید کرد و همه چیزبر وفق مراد پیش خواهد رفت.

جلسات فیس تو فیس با مشاوران برجسته و افراد با تجربه این موفقیت را دو چندان میکند، پس از انجام آن طفره نروید.

اجازه ندهید که زندگی و روابط عاشقانه شما دچار بکنواختی شود، کمی تجدید نظر کنید و حال روابطتان را بهتر از اینی که هست، کنید.

شما با همه افراد پیرامونتان روابط خوبی دارید، اما گاهی لازم است که به راحتی به همه اعتماد نکنید، چرا که همه دوست و خواهان شما نیستند.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

به افرادی که همه چیز را از شما پنهان میکنند، اعتماد نکنید.

اما می توانید بدون ترس و استرس، همچنان به دوستان قدیمیتان اعتماد کنید و روابطتان را گسترش دهید.

امروز هیچیک از پیشنهادات مربوط به کار را قبول نکنید، سعی کنید بیشتر وقت خود را با خانواده بگذرانید و برایشان سنگ تمام بگذارید.

کمی به سلامتیتان اهمیت دهید و مصرف گوشتتان را کم کنید و تا حد امکان ماهی را جایگزین آن کنید.

هر چه ارتباط با اطراف را بیشتر کنید، انرژی بیشتری هم به سمت شما ساطع می شود.

امروز تمااام وقت خود را برای استراحت و سرگرمی های متعدد بگذارید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز می تواند روز خوش شانسی برای کار و مسائل شغلیتان باشد. تماس های شخصی خود را برقرار کنید تا آنچه می خواهید را به دست آورید. با رد شدن از احساسات قوی یا انتقاد از خود، بهتر می شوید.

کسی که به رفتار افراطی متوسل می شود، به فکر منفعت شما نیست. شما امکان موفقیت در کار خود را خواهید داشت، اما در شرایط انجام تلاش ها بسیار عالی هستید. تا جایی که مسائل مربوط به پول در روابط عاشقانه شما مربوط می شود، بسیار مراقب باشید. کنترل رژیم غذاییتان ضروری است. ایده های شما خیلی واضح نیستند، اما در این روز تصمیم بسیار مهمی را نگیرید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز شما ممکن است احساس اجتماعی بودن و یا بخشندگی داشته باشید و می تواند یک اشتباه باشد. امروزتان را با یک راه حل شروع کنید، تا به خصوص مراقب حرکت سریع و یا خرج کردن پول تان باشید.اگر بدانید چگونه اعصاب خود را آرام کنید، سلامتی شما می تواند رضایت بخش باشد. جو کمی عصبی در خانواده تان وجود دارد، به خصوص با کودکانتان. اگر آن ها به شما اجازه پیشرفت بدهند تردید دارید که تصمیمات دشوار بگیرید. شما از زیرکی زیادی در حل مشکلات مختلف لذت خواهید برد و روابطی را برای کمک به شما پیدا خواهید کرد. وضعیت مالی شما خوب خواهد بود و شما می توانید به حدس خود در این زمینه تکیه کنید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین مرداد ماه

مهم است که هر گونه خشمی را که احساس می کنید، بیان کنید. شما برای حفظ صلح تلاش کنید. در نتیجه مهم است که اگر ناامید هستید افکار منفی را بیرون کنید. همیشه ممکن نیست که همه با هم کنار بیایید. در مورد خرج کردن بیشتر از حد، محتاط باشید. زندگی فعلیتان به شما این امکان را می دهد که بدون احساس خستگی در میزبان فعالیت ها شرکت کنید. برای تقویت بودجه خود ابزار عاقلانه ای خواهید یافت. با پویایی فوق العاده، شما می توانید از خراب کردن موانعی که مانع پیشرفت شما می شوند لذت ببرید.در باره متاهلین، بحث ها ممکن است کم شوند.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز زمانی برای نشستن در حول و حوش رویا نیست – پاداش، انجام کارها را به خود جذب می کند. شما می توانید در راس بازی از لحاظ انرژی، جذبه و اعتماد به نفس بازی کنید.

تا جایی که ممکن است مرتب شوید، از جمله تمیز کردن شلختگی ها، اینگونه فردا موثرتر عمل می کنید.

اگر آماده باشید، یک شروع جدید برایتان ممکن است. شما راه حل ایده آلی برای یک مشکل شخصی سخت را خواهید یافت. پیشنهاد می شود که با اشخاص پرنفوذ ملاقات کنید یا روابط مفید خلق کنید.

خطرات درگیری با کودکان، به خصوص نوجوانان برایتان وجود دارد. از کلمات آگاه باشید که ممکن است از افکار شما جان سالم به در ببرند ولی به کسانی که دوستشان دارید آسیب برسانند.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز شما می توانید با تمایل به ظاهر خوب و یا احساس بهتری نسبت به خودتان از روی عرشه به دریا بروید. در مورد خرج کردن بیش از حد بر روی لباس ها و یا محصولات زیبایی محتاط باشید. امروز یک روز خوب برای شرکت دادن به تخیل خلاقانه شما است. امشب کار ویژه ای در اطراف خانه خود انجام دهید. حتی اگر سوگند یاد کرده باشید که یک زندگی برای شما کام مناسب است، اکنون در حال تغییر ایده ها خواهید بود؛ اما هیچ کس از این موضوع شکایت نخواهد کرد. بر سر اختلافات با افراد نزدیک خود آگاه باشید:این اختلافات ممکن است بد به نظر برسند. یک برخورد تصادفی خواهید داشت که می تواند برای شما مفید واقع شود. سیستم گوارشی شما ضعیف خواهد شد؛ به این فکر کنید که گرمی ها را از رژیم خود کم کنید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین آبان ماه

هیچ خطری وجود ندارد که بدون نگاه کردن به امروز به جلو بروید. شما می توانید با یک ایده و یا طرحی که هیچ عیب و ایرادی در آن ندارید، وسواس پیدا کنید.

یک معامله تجاری داغ و یا شلوغی خرید که در حال حاضر به نظر خوب می رسد، ممکن است شما را بعداً تکان دهد. دو بار قبل از بازی فکر کنید. سلامتی شما عالی است. باید با مشکل جدیدی روبرو شوید و یا تغییری در کارتان ایجاد کنید. شما تلاش خواهید کرد تا حلقه خانوادگی خود را تقویت کنید؛ این کار را بکنید. در تصمیمات خود ثابت قدم باشید و به نظرات خود وفادار بمانید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین آذر ماه

غذا و مکالمه خوب می تواند نقطه اوج روزتان باشد. موقعیت شما هر چه که باشد، دلایل قدردانی اش را بیابید، به خصوص زمانی که از لذت های ساده لذت می برید. بعد از ظهر برای دویدن در اطراف منطقه ایده آل است. موسیقی، ورزش، فیلم و یا هر چیزی که شما را از برنامه روتین خود بیرون می برد و آرامتان می کند را انجام دهید. فعالیت های متعددی در رابطه با امور مالی به طور خاصی مورد توجه خواهد بود. تا جایی که ممکن است از حسادت های خانوادگی دور بمانید؛ همه چیز بدون آسیب زدن به سرعت خود را روبه راه خواهد کرد. در عشق، شاید جرقه ای وجود داشته باشد. امروز روز مطلوبی برای گام های ظریفتان است:اگر می خواهید یک لطف مهم را درخواست کنید، بحث های قانع کننده ای پیدا خواهید کرد.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین دی ماه

با شلوغ بودن، بدنتان را نادیده می گیرید. عادات سلامتی و زیبایی چیزهای خوبی هستند. هر چه بیشتر به شادی و سلامت خودتان اهمیت بدهید، همه چیز بهتر خواهد بود. موسیقی روحیه شما را بهبود می بخشد. تجدید حیات برای بسیاری از دی ماهی ها وجود دارد. اگر احساس خستگی می کنید، سعی کنید زندگی معمولی تری داشته باشید.

بند کیسه خود را سفت کنید، در غیر این صورت پول خود را طبق خواسته خود خرج نخواهید کرد.

با توجه به وضعیت ذهنی بسیار مثبتتان،  موفق خواهید شد موقعیت حرفه ای خود را تثبیت کنید.

خانه تان را با تمام ویژگی هایی که دارید، تزئین کنید، که برایروحیه تان فوق العاده می باشد.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین بهمن ماه

همه چیز می تواند ناگهان پیچیده شود. اگر به شایعات گوش دهید و یا شخصاً مسائل را قبول کنید، درگیری های احساسی و غیر ضروری ممکن است وجود داشته باشد. ممکن است احساس بی قراری کنید، اما این روز بسیار مثبتی است که و از افرادی که دوستشان دارید حمایت می کنید. صبور باشید و شاد باشید. در عشق، در انتخاب تردید خواهید کرد:شما واقعاً نمی دانید که چه کسی را دوست دارید و یا چه کسی شما را دوست دارد؟ موانع بسیاری بر سر راه کار شما وجود دارند، اما موفق خواهید شد که بر آن ها غلبه کنید. شما می توانید به شکل عالی خود باشید؛ کمی استراحت کنید و همه چیز بهتر پیش خواهد رفت. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پول خود را قرض دهید، دو بار فکر کنید.

– فال روزانه در روز 16 آذر 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما امنیت مواد را به عدم قطعیت کافی ترجیح می دهید.

از هر تراکنش مالی در امروز، حتی برای چیزی که خوب به نظر می رسد، اجتناب کنید. تلاش کنید تا بیشتر به افراد نزدیک شوید تا مردم بهتر شما را بشناسند. درمورد عشق، شما به اندازه کافی شهامت خواهید داشت که عشقتان را بسازید. سعی کنید خودتان را محدود به خرج کردن نکنید. در وضعیت فیزیکی خوبی خواهید بود. زندگی خانوادگی عاری از نگرانی است. شما ممکن است از درخواست حمایت از افراد بانفوذ به منظور ارتقا دادن به پروژه های خود، بترسید.