محسن چاوشی این روزها فضای موسیقی پاپ کشور را تحت تاثیر قرار داده است. آلبوم موسیقی «ابراهیم» هنوز به بازار نیامده در سطر اخبار نشسته و حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

«ابراهیم» بدون مجوز منتشر خواهد شد؟/ آیا محسن چاوشی در نبرد با ارشاد پیروز می‌شود؟

محسن چاوشی این روزها فضای موسیقی پاپ کشور را تحت تاثیر قرار داده است. آلبوم موسیقی «ابراهیم» هنوز به بازار نیامده در سطر اخبار نشسته و  حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش تیترهنر، چاوشی با مدیران موسیقی ارشاد در یک نبرد تن به تن قرار گرفته است. مدیران دولتی به دنبال اصلاح پنج ترانه از یک آلبوم هفت قطعه‌ای هستند و چاوشی تا الان زیربار این اصلاحیه‌ها نرفته و اعلام کرده آلبومش را بدون مجوز و به صورت رایگان منتشر خواهد کرد.

چاوشی برای موسیقی پاپ یک برند بزرگ و یک نام باافتخار است؛ بدون کنسرت و بدون حاشیه‌ سازی‌ چهره‌های هنری در تمام سالهای فعالیت هنری در صدر موسیقی ایران مانده و پیشرفت کرده است. در بازار موسیقی پاپ کشورمان که شبیه یک بازار مکاره است، ارزش خوانندگانی مثل چاوشی بیشتر مشخص می‌شود. خواننده‌ای که دغدغه اجتماعی دارد و فقط به صرف تولید آهنگ برای کنسرت، موسیقی نمی‌سازد و نمی‌خواند. این خواننده پاپ کشورمان در تمام این سالها نشان داده که خواننده فکوری و با دغدغه‌ای است و برخلاف برخی خوانندگان تازه‌کار چوب حراج به آبروی هنری‌اش نمی‌زد.

خواننده سریال شهرزاد یکی از کم‌نوسان‌ترین خوانندگان پاپ کشور بوده. همواره رو به سوی پیشرفت حرکت کرده و پسرفت نداشته. بیشتر این موفقیت به خاطر بی‌حاشیه بودن و مطالعات و وسواس او در کار است. اما حالا حاشیه‌ها او را رها نمی‌کنند و او وارد یک جنگ ناخواسته با مدیران ارشاد شده است.

چاوشی تا اینجا و به صورت نصفه و نیمه به تهدیدش در مورد انتشار آلبوم «ابراهیم» عمل کرده. او دیشب دموی آلبوم را منتشر کرد که نشان از قطعه‌ای قوی و باکیفیت می‌داد. باید دید چاوشی می‌تواند این رقابت را به راند آخر برساند و آلبومش را بدون مجوز ارشاد منتشر کند یا که محافظه‌کاری می‌کند و با حرکتی دست به عصا تن به خواسته ارشادی‌ها خواهد داد. فعلا چاوشی سکوت کرده و ارشادی‌ها هم محکم روی حرف‌شان مبنی بر ندادن مجوز ایستاده‌اند. باید دید خواننده پاپ می‌تواند حرفش را عمل کند یا تسلیم خواسته مدیران ارشاد می‌شود.

محسن چاوشی این روزها فضای موسیقی پاپ کشور را تحت تاثیر قرار داده است. آلبوم موسیقی «ابراهیم» هنوز به بازار نیامده در سطر اخبار نشسته و حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.