موافقت با اکران فیلم های خارجی

فرجی گفت: مقرر شد هر یک از سینماها که علاقمند به اکران فیلم های خارجی هستند تنها می توانند فیلم های خارجی دارای پروانه نمایش را با دریافت حواله از شورای صنفی نمایش در سالن های سینما اکران کنند.

به گزارش جوان، استقبال رمضانی از فیلم‌ها نسبت به سال گذشته بسیار خوب بودغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره  جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی «سایه های موازی» در گروه زندگی پس از اکران فیلم «امکان مینا» به ثبت رسید و فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» نیز پس از فیلم «سایه های موازی» در گروه زندگی به ثبت رسید.

وی درادامه گفت: پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» در گروه سینمایی اریکه ایرانیان کار این سرگروه به پایان می رسد و سینما آفریقا به عنوان سرگروه جایگزین خواهد شد و فیلم سینمایی «لانتوری» در این گروه سینمایی به نمایش درمی آید و قرارداد آن امروز به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران فیلم های خارجی گفت: مقرر شد هر یک از سینماها که علاقمند به اکران فیلم های خارجی هستند تنها می توانند فیلم های خارجی دارای پروانه نمایش را با دریافت حواله از شورای صنفی نمایش در سالن های سینما اکران کنند.

فرجی تصریح کرد: با اتمام 10 هفته اکران فیلم های «خنده های آتوسا» و «اژدها وارد می شود» این فیلم تعویض خواهد شد.

وی در خصوص استقبال از فیلم ها در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: خدا را شکر و به لطف رسانه ملی که از ابتدای ماه مبارک رمضان در پخش تیزرهای فیلم ها ما را یاری کردند استقبال امسال نسبت به سال گذشته بسیار عالی بود و جا دارد که از رسانه ملی تشکر کنم.