فال روز جمعه 1 دی 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی‌خواهید با پرداختن به کارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یک مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است که به این مهمانی بروید، چراکه ممکن است با یک نفر برخورد کرده و رابطه خوبی با او برقرار کنید.  شما هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که دوستی‌های جدید در چه مکان‌هایی اتفاق می‌افتند.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر فکر می‌کنید که دوست دارید فردی بسیار واقع بین باشید، امروز نباید تا این حد در مورد آن مصمم باشید. ابتدا می‌توانید دیگران را متقاعد کنید که درباره ی کاری که می‌خواهید انجام دهید همه چیز را می‌دانید اما هر چه می‌گذرد آنها را بدتر گیج می‌کنید و این باعث ایجاد تناقض در حرفهایتان می‌شود. اکنون می‌توانید یک مفهوم پیچیده را توضیح دهید اما احتمالاً می‌بینید که اگر جنبه های ساده ی آن را توضیح بدهید بدتر چالش زا می‌شود. اگر ممکن است بگذارید یک نفر دیگر برای مدتی کنترل آن را بدست بگیرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما به طور طبیعی کنجکاو هستید، اما این حس کنجکاوی شما تبدیل به فکری دائم درباره مسافرت‌های خارجی،‌ جستجو و افکار بزرگ شده است. این موضوعات می‌تواند به شما کمک کند که از این افکار نگران کننده‌ای که الان درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار کردن از وظایف و مسئولیت‌هایی که در خانه دارید به آن آسانی که فکر می‌کنید امکان پذیر نیست. ظاهرا، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار آسان‌تر از این است که تلاش کنید کاری را حتما همین امروز تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای که احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر کردن هستید. درحالیکه به فکر امنیت خود نیز هستید، اعتراف کردن به رفتارهای حاکی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست که حالا دنبال امنیت و مکان‌های امن باشید، بلکه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسک کردن را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما کارهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و چشم و گوش خود را به روی تغییراتی که مدت‌ها انتظارش را کشیده‌اید باز نگه داشته‌اید!! اما این تغییرات لزوما مطابق با آنچه شما در رویاهایتان انتظار داشتید نیستند و ممکن است بر شما پوشیده باشند. در چند روز آینده اگر خیلی در قید و بند جلب توجه کردن نباشید اتفاقات خاصی روی می‌دهد. سعی کنید فراتر از موانع قدم بردارید و برای ایجاد کردن برنامه‌های کاربردی که نیازهایتان را تامین کنند می‌توانید از دیگران هم کمک بخواهید. اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. این کار مدتی زمان می‌برد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

احتمالا شما درست از اتفاقاتی که در خانه یا در میان اعضای خانواده تان می‌افتد خبر ندارید. حتی شاید مشتاق آن نباشید که بدانید قضیه چیست به خاطر اینکه بعضی اوقات بهترین کار این است که اوضاع را به حال خود رها کنید تا خودشان حل شوند. اما ممکن است برای درگیر شدن شما دیر شده باشد. یکباره شما واکنش نشان می‌دهید و قادر نیستید که ادعا کنید چیز مهمی‌درباره اتفاقاتی که دارد می‌افتد نمی‌دانید. با صداقت واکنش نشان دهید و با قلبی مطمئن برای آینده ای خوش قدم بردارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین دی ماه

باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 دی 1396

– فال روزانه در روز 1 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید که با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت کنید. به جای اینکه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی کنید، فقط به این فکر کنید که چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می کند. سعی کنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید که اضطراب شما بیشتر شود.