
کنسرت بانوان ستاره قطبی در تالار وحدت
کنسرت گروه موسیقی «ستاره قطبی» سوم آبان ماه ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار میشود. به گزارش تیتر هنر، گروه ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی با اجرای قطعاتی از موسیقی پاپ در تالار وحدت روی صحنه میرود؛ این در حالیاست که برای این کنسرت قطعاتی با زبانهای فارسی، هندی، عربی، انگلیسی، فرانسه، آذری، کردی، لری، گیلکی و جنوبی در نظر گرفته شده است. بهار ایلچی (خواننده فارسی پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتار بیس و ابوآ)، پگاه ابراهیم (نوازنده ویلن)، شانیا شهریاری (نوازنده ترومپت)، ثمیلا تحویلداری (نوازنده ساکسفون)، سارا پارسایی و ترمه نظری نژاد(نوازنده فلوت)، آوا منبری (نوازنده...







