نگاهی به کنسرت خوانندگان پاپ در اسفند ۱۴۰۱

واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ با کنسرت‌های متعددی البته تنها در ژانر پاپ در دو سالن میلاد نمایشگاه و اسپیناس پالاس همراه است. برگزاری کنسرت‌ها این روزها اوج گرفته و خوانندگان تلاش می‌کنند تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان که برگزاری کنسرت محدودتر می‌شود، نهایت استفاده را از فرصت باقیمانده ببرند.

اما مسئله‌ای که در این میان به چشم می‌خورد، محدود بودن اجراها به ژانر پاپ است و اگر مخاطب علاقه‌ای به دنبال کردن این ژانر موسیقی نداشته باشد، یا باید قید کنسرت رفتن را به کل بزند یا منتظر بماند که شاید تک اجرایی در یکی از سالن‌ها روی صحنه برود.

البته این محدودیت انتخاب، موضوع چندان جدیدی نیست. با از سرگیری کنسرت‌ها در پی مدتی تعطیلی، گویی فضای برگزاری کنسرت بیشتر به طرفداران موسیقی پاپ تعلق گرفته و در این ژانر هم چندان گزینشی برخورد نمی‌شود؛ به نحوی که در این مدت خواننده‌های درجه چندم هم فرصت اجرا پیدا کردند.

به هر حال شاید حقیقت ماجرا این باشد که وقتی هزینه برگزاری کنسرت برای هنرمندانی که اسپانسر یا حامی خاصی ندارند، سنگین تمام می‌شود، آنها نیز ترجیح می‌دهند قید روی صحنه رفتن را بزنند و اینگونه می‌شود که مخاطب می‌ماند و چند کنسرت پاپ که شاید اصلا علاقه‌ای به آنها نداشته باشد.

هرچند لازم است این نکته را هم یادآوری کنیم که «پاپ» به معنای موسیقی لزوما ناپسند نیست و در تمام دنیا هم این موسیقی پاپ است که عمده مخاطبان را به خود اختصاص داده است، اما مسئله اینجاست که موسیقی تولیدی در هر ژانری از چه کیفیتی برخوردار باشد.

اگر طرفدار خوانندگان پاپ هستید، می‌توانید از اجراهای پیش‌روی آنها مطلع شوید.

سالن میلاد نمایشگاه

علی یاسینی ۲۱ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، مهدی جهانی ۲۲ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، میثم ابراهیمی ۲۴ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، مهدی احمدوند ۲۵ اسفند در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵، آرمین زارعی جمعه ۲۶ و ۲۷ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، علی عبدالمالکی ۲۸ اسفند ساعت ۲۲

هتل اسپیناس

گروه «هوروش» یکشنبه ۲۱ اسفند در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵، مجید رضوی دوشنبه ۲۲ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، رحیم شهریاری چهارشنبه ۲۴ اسفند ۲۱:۴۵، بهنام بانی ۲۵ اسفند در دو سانس ۱۸:۴۰ و ۲۲، گرشا رضایی جمعه ۲۶ در دو سانس ۱۹ و ۲۲، اشوان شنبه ۲۷ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲