در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر ۱۴۰۲ چه گذشت؟/ محسن یگانه شور و هیجان را به فرهنگسرای بهمن آورد

شب گذشته محسن یگانه در دو سانس در فرهنگسرای بهمن، کنسرت‌های پرشور و هیجان را برگزار کرد تا چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر در حال و هوای خاصی برگزار شود. 

به گزارش تیتر هنر، تالار فرهنگسرای بهمن در جنوب شهر تهران، میزبان یکی از خوانندگان قدیمی پاپ بود. محسن یگانه توانست با حضورش سالن کنسرت را از طرفدارانش پر کند و با اجرای آهنگ‌های خاطره‌انگیزش، شبی به یادماندنی را رقم بزند.

یگانه اجرایش را با قطعه «دنیا رو بی تو نمی‌خوام»، شروع کرد و پس از آن قطعه شاد «من رو درکم کن یکم»را خواند. این بخش با تمبک نوازی وحید محسنی و اجرای بقیه گروه با استقبال جمعیت حاضر مواجه شد.

یگانه در ادامه این آهنگ مجدد به جمعیت حاضر گفت: «سعی می‌کنیم اکثر آهنگ‌هایی رو که دوست دارید را اجرا کنیم. شما هم سالن را ساکت نگذارید.»

«فکر تو پیرم کرد…» اجرای بعدی محسن یگانه بود که خود او هم به گیتارنوازی پرداخت.

«ای کاش ندیده بودمت»، «دل دیونه من»، «سکوت»، «رگ خواب» از دیگر آهنگ‌های محسن یگانه در این کنسرت بود که با همراهی حاضران اجرا شد. صدای نوازندگی شهاب اکبری نوازنده کیبورد پیانو در این اجرا‌ها مشهود بود و چند بار محسن یگانه خواست که جمع اجرای او را تشویق کنند.

در ادامه محمد زرنوش نوازنده فلوت، لحظاتی به تک نوازی پرداخت و این نوازندگی جزو ترانه «کابوس» محسن یگانه بود.

امیرحسین نفریه از نوازنده‌های گیتار این اجرا بود که محسن یگانه در طول اجرا از او نام برد و ویلن‌نوازی محمدرضا زارعی در طول اجرا‌های بعدی، مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

قطعه پرطرفدار «بهت قول میدم» با نوازندگی یگانه اجرا شد که به این خواننده به خاطر اشتباه در نواختن موسیقی، آن را یک بار دیگر برای حاضران اجرا کرد. قطعه‌ای که تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید در یوتیوب داشته و یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های ایرانی در سطح جهانی محسوب می‌شود.

آهنگ «محرم اسرار منی»، «نفهمیدم چه جور گذشت» «روز‌های سخت به سادگی»، «نشکن دلم رو» از اجرا‌هایی بود که یگانه در طول برنامه، وعده داد و اجرا شد.

همچنین یگانه در این کنسرت باز هم اشاره‌ای به پلی‌بک خواندن برخی خوانندگان کرد و گفت که نوازندگانش چون موسیقی به صورت زنده اجرا می‌شود، کار سختی را بر روی استیج دارند.

چندی پیش یگانه و خسروی بر سر همین موضوع دچار بحث و جدل با یکدیگر شده بودند که حاشیه‌های خودش را به دنبال داشت.