«آهای عشق» از کاوه و خشایار منتشر شد

تک آهنگ «آهای عشق» به خوانندگی کاوه و خشایار در ژانر موسیقی پاپ در حالی منتشر شد که قرار است موزیک ویدیو این اثر به‌صورت فیلم کوتاه موزیکال با حضور نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

به گزارش تیتر هنر، «آهای عشق» عنوان تازه‌ترین تک آهنگ کاوه و خشایار از خوانندگان موسیقی پاپ کشور است که با ترانه، موسیقی و تنظیم خشایار لزومی و نوازندگی گیتار مجتبی تقی پور در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

خشایار لزومی با اعلام ساخت فیلم کوتاه موزیکال برای قطعه «آهای عشق» توضیح داد: به‌طورمعمول خوانندگان برای قطعات‌شان اقدام به تولید موزیک ویدیو با توجه به مدت‌زمان آهنگ می‌کنند اما برای قطعات ما، فیلم‌نامه‌ای با دیالوگ برای بازیگران نگارش می‌شود و هر موسیقی دارای یک خط داستانی کوتاه است که موسیقی ما بخشی از آن خواهد بود.

این خواننده و موزیسین در ادامه با اشاره به حضور در جشنواره‌های مختلف، بیان کرد: فیلم‌های کوتاهی که برای هر یک از قطعات ما ساخته می‌شود معمولاً مدت‌زمانی طولانی‌تر از زمان قطعه است و در جشنواره‌های گوناگون شرکت و نمایش داده می‌شود. تولید فیلم کوتاه قطعه «آهای عشق» نیز با حضور نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردانی بهار ایروانی به پایان رسیده است و به‌زودی رونمایی و منتشر می‌شود.

نیلوفر پارسا که با بازی در سریال «آوای باران» به شهرت رسیده بود و به‌تازگی برای سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل مقابل دوربین رفته، برای نخستین بار در موزیک ویدیوی خوانندگان ایرانی که به‌صورت فیلم کوتاه موزیکال ساخته‌شده، ایفای نقش کرده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «آهای عشق» به خوانندگی کاوه و خشایار و تهیه‌کنندگی «ریتم آهنگ» را با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.