فروردین 1403 چند کنسرت در کشور برگزار شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: ۱۱۷ کنسرت موسیقی فروردین ماه ۱۴۰۳ مجوز گرفتند و ۲۸۲ بار روی صحنه رفتند.

به گزارش تیتر هنر، آمارهای مجوز صادر شده از سوی دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

بر این اساس در نخستین ماه، ۱۱۷ اجرای صحنه‌ای مجوز گرفتند و ۲۸۲ بار روی صحنه رفتند. همچنین یازده آلبوم موسیقی، ۱۸۸ تک‌آهنگ، ۲۴ نماهنگ و ۱۷ کتاب گویا مجوز گرفتند.

صدور ۱۳۱ مجوز برای تک‌آهنگ پاپ

در بخش تک‌آهنگ برای موسیقی سنتی، ایرانی و ملی ۱۴ مجوز، موسیقی پاپ ۱۳۱ مجوز، نواحی و محلی هفت مجوز، تلفیقی ۲۱ مجوز، الکترونیک یک مجوز و کلاسیک ۱۴ مجوز صادر شده است.

بر اساس اعلام دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوز گونه‌های موسیقی فروردین ماه ۱۴۰۳، در بخش آلبوم‌ها نیز برای موسیقی سنتی، ایرانی و ملی ۲ مجوز، پاپ چهار مجوز، نواحی و محلی یک مجوز، تلفیقی ۲ مجوز، الکترونیک و کلاسیک هر کدام یک مجوز صادر شده است.

همچنین حضور ۲ گروه موسیقی به خارج از کشور و صدور پنج مجوز برای تاسیس و تمدید مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری از دیگر اقدامات دفتر موسیقی معاونت امور هنری در فروردین ماه ۱۴۰۳ است.