دوباره کرونا، دوباره کنسرت، دوباره بلیت‌های 400 هزار تومانی!

آرون افشار خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز شانزدهم مهرماه قفل کنسرت‌های موسیقی را در جزیره کیش باز می‌کند.

به گزارش تیتر هنر، آرون افشار خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته نیز در کشور تاجیکستان کنسرت پرجمعتی را برگزار کرده بود، روز جمعه شانزدهم مهر ماه سال جاری با پایان ایام سوگواری ماه صفر قفل کنسرت‌های زنده موسیقی را باز می‌کند.

در این کنسرت که ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه شانزدهم مهر ماه پیش روی مخاطبان اجرا می‌شود این خواننده قطعاتی از آثار منتخب خود را با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ها و پایین‌تر از ظرفیت همیشگی تالار اجرا خواهد کرد.

بر اساس اعلام سامانه فروش بلیت این کنسرت، بلیت‌های کنسرت آرون افشار در کنسرت پیش رو ۱۵۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان، ۲۷۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان، ۳۵۰ هزار تومان و ۴۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

با اعلام رسمی برگزاری کنسرت موسیقی آرون افشار که اجرای زنده‌اش در کشور تاجیکستان نیز سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته به نظر می‌آید بازهم قرار است روند برگزاری کنسرت‌ها که طی ماه‌های گذشته حتی در وضعیت نارنجی، زرد و آبی شهرهای مختلف کشور در حالت صفر برگزاری قرار داشت، از جزیره کیش به دیگر شهرها تعمیم پیدا کند. شرایطی که هنوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد نسبت به آغاز فعالیت اجراهای زنده موسیقی موضع رسمی اتخاذ نکرده است.