رضا صادقی می‌گوید به زودی همکاری مجدد خود را با بهنام ابطحی به‌عنوان رهبر ارکستر آغاز خواهد کرد.

یک جدایی دیگر در دنیای موسیقی

رضا صادقی می‌گوید به زودی همکاری مجدد خود را با بهنام ابطحی به‌عنوان رهبر ارکستر آغاز خواهد کرد.
به گزارش هفت هنر،  رضا صادقی خواننده مشکی پوش ایران و پویا نیکپور رهبر ارکسترش بعد از پنج سال همکاری از هم جدا شدند.
رضا صادقی درباره این پایان همکاری گفت: در تاریخ 11 خرداد با اعلام شخصى و البته با احترام، بند مشکى‌پوشان به رهبرى دوست خوبم آقای نیکپور اتمام کار و پایان قرارداد داشت که لازم می‌دانم از زحمات تک‌تک عزیزانى مثل آرش مقدم، عمید بنکدار، امیر شهـابى، پویا نیکپور، سعید صارمى، مرتضى کریمى، فاضل پیش و بقیه اعضا کمال تشکر رو داشته باشم.

وی افزود: این عدم همکارى صرفاً براى تغییر اتفاقات صحنه‌ای هست و نه مسائل حاشیه‌ای. فایل صوتى تشکر و قدردانى و اعلام پایان همکارى هم در تاریخ ذکر شده دلیل بر بى حاشیه بودن این ماجراست که اگه لازم باشه در کانال تلگرامم خواهم گذاشت.

او ادامه داد: به هر حال شروع همکارى مجدد من با هنرمند خوب و خوش‌ذوق جناب سید بهـنام ابطحى رو اعلام می‌کنم و امیدوارم باز هم سعادت هم‌صدایی را روى صحنه با هوادارانم به رهـبرى سیدبهنام ابطحى داشته باشم.

صادقی همچنین گفت: نه من با آقای نیکپور عزیز و نه ایشون با من هـیچ مشکل خاصى نداریم و بنده از دیروز و هنوز و همیشه به دوستى و همراهیشون افتخار می‌کنم.

این خواننده مشکی‌پوش در پایان گفت: به‌زودی رهبر مشکی پوش‌ها با اتفاقات ویژه با بهنام برای اجرا در تهران آغاز خواهد شد.

نیاز دارم به فعالیت‌های شخصی رسیدگی کنم

پویا نیکپور نیز درباره توضیح این اتفاق گفت: ما از پاییز سال ۹۰ شروع کردیم و حدوداً چهار سال همکاری داشتیم. سفرها و کنسرت‌های متعددی هم در این سال‌ها داشتیم و در بعضی شهرها مثل دزفول و بروجن برای بار اول اجرا کردیم. همکاری من با گروه دوستانه بود تا جایی که دیدم واقعاً نیاز دارم به فعالیت‌های شخصی رسیدگی کنم.

وی افزود: آن اواخر که با گروه “دارکوب” همکاری می‌کردم به دلیل مصادف شدن کنسرت‌های گروه با کنسرت‌های گروه مشکی‌پوشان، مجبور شدم به دلیل سمتم کنسرت‌های پاپ را انتخاب کنم چون به هر حال آنجا مسئولیت رهبری ارکستر و سرپرستی کارهای هنری گروه را بر عهده داشتم. وقتی گروه “دیوار” هم منحل شد متوجه شدم همه ما درگیر روزمرگی‌های گروه‌هایی شده‌ایم که خواننده‌ها در آن‌ها نقش اول را دارند و نوازنده‌ها با اختلاف، نقش سوم و چهارم! همیشه به این فکر می‌کردم که بالاخره یه زمان باید وقتم را به پروژه‌های شخصی و کارهایی که به ذائقه‌ام نزدیک‌تر است اختصاص دهم تا موسیقی‌هایی که به ذائقه عوام نزدیک‌تر است. با گذشت زمان متوجه شدم که فرصت انجام خیلی از کارهایی که به آن‌ها علاقه‌مندم ندارم و در حقیقت ذهن و فکر من تنها مختص به یک ژانر موسیقی شده بود که شاید اواخر همکاری، بیشتر امری تکراری و ماشینی شده بود. از طرفی دوری از خانواده و دوستانم در ایام فشار کار و تقریباً عمده تعطیلات برایم کم‌کم امری بغرنج شد. همه این‌ها جمع شد و در نهایت همکاری من با این گروه به فصل پایان رسید.

رضا صادقی می‌گوید به زودی همکاری مجدد خود را با بهنام ابطحی به‌عنوان رهبر ارکستر آغاز خواهد کرد.