جشنواره فیلم فجر با تمام نقایص و کم و کاستی‌هایش فرصتی خوبی برای ارزیابی سینماهای کشور بود.

چرا کیفیت صدا و تصویر پردیس سینمایی «کوروش» انقدر پائین است؟/ وقتی بلیت‌ها بدون توجه به کیفیت گران می‌شوند/ حتی صدای اعتراض تهیه‌کنندگان هم در زمان جشنواره بلند شد

جشنواره فیلم فجر با تمام نقایص و کم و کاستی‌هایش فرصتی خوبی برای ارزیابی سینماهای کشور بود. سینماهای مردمی که فیلم‌های جشنواره را اکران می‌کردند در این مدت محل داوری مخاطبان قرار گرفتند و مردم با مقایسه سینماهای کشور کیفیت سالن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش تیتر هنر،‌ پردیس سینمایی کوروش به عنوان یکی از جدیدترین پردیس‌های سینمایی کشور که مخاطبان زیادی به آن رجوع می‌کنند یکی از پردیس‌هایی بود که کیفیت پائین و بد سالن‌های هنگام نمایش فیلم‌ها مورد اعتراض و نارضایتی مردم قرار گرفت.

قبل از جشنواره مردمی که فیلم‌های سینمایی را در سالن‌های پردیس سینمایی کوروش مشاهده می‌کردند نسبت به کیفیت بد صدا و تصویر فیلم‌ها اعتراض می‌کردند ولی این بار و در مقایسه با دیگر پردیس‌های سینمایی این تفاوت بسیار قابل ملاحظه بود.

حتی شنیده شده در اکران‌ فیلم‌های جشنواره برخی تهیه‌کنندگان با ابراز نارضایتی شدید از وضعیت نور و صدای فیلم‌ها به مدیریت سینما اعتراض کرده‌اند ولی جواب قانع کننده‌ای دریافت نکردند.

وقتی ابتدای هر سال قیمت بلیت‌های سینما افزایش پیدا می‌کند باید به همان نسبت خدمات هم افزایش یابد و نباید در تکنولوژی قدیمی چند سال پیش دست و پا زد.

مدیران پردیس سینمایی کوروش باید در کنار راحتی صندلی‌ها فکری به حال وضعیت بد نمایش فیلم‌ها بکنند چرا که مخاطبان حقیقی و واقعی سینما که نکته‌سنج و دقیق هستند رغبت چندانی به دیدن فیلم در این پردیس نخواهند داشت.

جشنواره فیلم فجر با تمام نقایص و کم و کاستی‌هایش فرصتی خوبی برای ارزیابی سینماهای کشور بود.