چرا الهام حمیدی در برنامه دورهمی از گفتن حقیقت طفره رفت؟

الهام حمیدی با حضور در برنامه دورهمی گفت که تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و مجرد مانده‌ام. (اینجا)

به گزارش هفت هنر،‌ الهام حمیدی پس از این حرفها بلافاصله در صفحه اینستاگرامش دنبال‌کنندگان صفحه‌اش را به ترک اینستاگرام تهدید کرد و نوشت: واقعا دوست دارم بدونم اطلاع از ازدواج و یا جدایی من چه دردی از این گروه دوا میکنه و چه مشکلی و از شون حل میکنه. (اینجا)

اولین تناقض از حرفهای این بازیگر در همین پیام مشخص شد. او که از در برنامه از دلایل مجرد ماندنش گفته بود در پیام اینستاگرامی‌اش حرف از جدایی زد. بسیاری از کسانی که زیر این پست نظر داده بودند به همین عدم صداقت حمیدی اعتراض کرده بودند و حضور او با همسرش در یک برنامه تلویزیونی را یادآوری کرده بودند. به گزارش کافه سینما، بحث حتی بر سر حضور این بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های ارزشی سینما و تلویزیون، همراه با همسرش، در برنامه‌ای به نام ستاره‌هاست. این برنامه چند سال پیش از تلویزیون پخش می‌شد و در یکی از برنامه‌هایش حمیدی با همسرش به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند. همچنین هنوز بسیاری از خبرنگاران حضور او با همسرش برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر را به خاطر دارند.

سوال اینجاست چرا با تمام این تفاسیر الهام حمیدی حاضر نشد واقعیت را در برنامه بگوید. شاید یکی از دلایلش این باشد که ازدواج و جدایی حمیدی بر خلاف سایر چهره‌های معروف هنری سروصدای زیادی نکرد و آن زمان کسی متوجه ماجرا نشد. اگر در صفحات اینترنتی هم جستجو کنید مطلب زیادی در این مورد پیدا نمی‌شود. پس بازیگر شوق پرواز با این پیش فرض که چندین سال از جدایی‌اش می‌گذرد و احتمالا کسی آن برنامه را ندیده و یا اگر دیده فراموش کرده، از گفتن حقیقت طفره رفته است. در صورتی که اگر الهام حمیدی خیلی شفاف و صادقانه جلوی دوربین برنامه مهران مدیری می‌نشست، برای بینندگان و هوادارانش هم خیلی دلچسب و دلنشین می‌شد.