چندی پیش خبر جمع کردن زباله توسط زنی معلول در فضای مجازی منتشر شد و تاثر بسیاری را برانگیخت.

پشیمانی رضا صادقی از گرفتن خانه برای زن معلولِ نیازمند

چندی پیش خبر جمع کردن زباله توسط زنی معلول در فضای مجازی منتشر شد و تاثر بسیاری را برانگیخت.

به گزارش تیترهنر، این زن جنوبی با ویلچر سطل‌های زباله را جست‌وجو می‌کرد و عکس‌هایش موجب ناراحتی همگان بود.

پس از انتشار این عکس‌ها، رضا صادقی خواننده جنوبی کشورمان به یاری این زن شتافت و خانه‌ای برایش اجازه کرد تا او و دو بچه‌اش مشکلی از بابت تامین مسکن نداشته باشند.

پس از گذشت چندماه صادقی با انتشار متنی، نوشته که از گرفتن خانه برای این زن متاسف است.

این خواننده در این باره نوشت:« درست در ایام محرم بود که عکسى و به من نشون دادن و وضعیت بد خانومى رو بهم توضیح دادن، با اطلاعاتى که دادن ایشون تو شهر خودم بندر عباس ساکن بودن با دوبچه کوچیک. با هماهنگى یکى دوتا از دوستان و هماهنگى خانوم زارع ایشون پیدا شدن و اقدامات براى تهیه خونه و ملزومات زندگى رو شروع کردیم. تو همین مدت خیلى از همشهریان و دوستان با مهرم بهم هشدار دادن که ایشون مشکل دارن و تا حالا چندین نفر قصد کمک داشتن وایشون بنا به دلایلى نپذیرفتن . البته من متاسفانه نپذیرفتم و ادامه دادم.»

صادقی در ادامه تشریح می‌کند:« بلاخره خونه تهیه شد که اتفاقا فیلم حضورشون توى خونه و لبخند بچه هاشون توى همین صفحه هست. حتى با بردن وسایل زندگى مواد غذایى هم بهشون داده میشد و در شرف تهیه کارى در منزل خودش براش بودیم که خودکفایی هم داشته باشه. همه چى خوب بود تا اینکه شنیدم ایشون متاسفانه از منزل خارج شده و خونه رو براى اتفاقات (…….) به کسانى واگذار میکنه.»

پس از این اتفاقات صادقی ماجرا را از طریق دوستانش پیگیری می‌کند و متوجه مسائل دیگری می‌شود:«به دوستانم گفتم مطمئن بشن و بازم با تاسف مطلع شدیم ایشون اعتیاد به شیشه دارن . ازشون خواستیم که براى ترکشون همکارى کنن و هزینه ترکشون پرداخت بشه و با برخورد شرم اورشون مواجه شدین و جمله عجیب که ” من همه مشتریهام توى اون خونه خرابه میان و ساقیام اونجان ” بعد از شنیدن این حرفها و رفتارها مجبور شدیم خونه رو به صاحب خونه اش بر گردونیم و هزینه خونه رو براى دو خانواده ابرومند اما پر نیاز هزینه کنیم.  نمیخواستم این موارد رو توضیح بدم اما دیدم ایشون حالا با چه مبلغى نمیدونم اما توى یک پیام تصویرى حرفهاى زدن که تماما دروغ و وقاحت هست . تا امروز اگر حرفى نزدم براى حفظ ابروى ایشون بود اما انگار ایشون با مظلوم نمایی قصد اخاذى از دیگران دارن و من اجازه این کارو نخواهم داد. موارد زیادى هست که نگفتم و امیدوارم لازم نشه بگم. از همه عزیزانى که نسبت به این خانوم بهم هشدار دادن و نپذیرفتم عذر میخوام. متاسفانه این خانوم به بچه هاش قرص مخدر میده که بخوابن و اى کاش بهزیستى استان براى نجات این بچه ها اقدام کنن چون از بچه ها براى مظلوم نمایی استفاده میکنه متاسفانه.»

چندی پیش خبر جمع کردن زباله توسط زنی معلول در فضای مجازی منتشر شد و تاثر بسیاری را برانگیخت.