وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی به همراه تعداد دیگری از هنرمندان شامگاه اول تیرماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی دیدن کردند.

وزیر بهداشت به دیدن کدام تئاتر رفت؟

وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی به همراه تعداد دیگری از هنرمندان شامگاه اول تیرماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی دیدن کردند.

به گزارش هفت هنر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه تعداد دیگری از هنرمندان از جمله رضا یزدانی، علی معلم، علی اوجی، علیرضا افکاری، یغما گلرویی، افشین مقدم، بهنام تشکر، مجید جوزانی، بهرام تشکر و جواد نوروز بیگی سه شنبه شب اول تیرماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی دیدن کردند.

محمدرحمانیان بعد از پایان اجرای چهارم نمایش ضمن تقدیر از حضور وزیر بهداشت و سایر هنرمندان در این اجرا بیان کرد: ما شب گذشته برای استاد عباس کیارستمی جشن تولدی را گرفته بودیم و همانطور که می‌دانید چندی پیش در زمینه انجام مراحل درمانی وی مشکلاتی پیش آمده بود که آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت با ورود به موقع به ماجرا در صدد رفع مشکلات موجود بر آمد بنابراین جا دارد در حضور شما از ایشان به جهت این پیگیری تشکر کنم. به هر حال ما شنیدیم  حال آقای کیارستمی بهتر شده که امیدوارم روند بهبودی کامل این هنرمند در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: امشب قصد داشتم اجرای نمایش «مجلس ضربت زدن» را به آقای هاشمی تقدیم کنم اما به جهت اینکه ایشان کمی دیر به اجرای ما رسیدند، اجرای امشب را به همسر ایشان خانم دکتر لیلی کوچک زاده فوق متخصص بیماری‌های کودکان که زودتر آقای دکتر هاشمی به تالار اصلی رسیدند تقدیم می‌کنم. به هرترتیب بسیار خوشحالیم که آقای دکتر هاشمی قبل از اینکه در سمت دولتی حضور داشته باشند از چشم پزشکان مطرح کشورمان بودند و تا کنون خدمات قابل توجهی را نیز ارائه داده است.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم بعد از صحبت‌های رحمانیان با حضور در پشت صحنه نمایش با عوامل اجرایی دیدار و با آنها گفتگو کرد.

نمایش «مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان هر روز ساعت 21 حتی شنبه‌ها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی به همراه تعداد دیگری از هنرمندان شامگاه اول تیرماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی دیدن کردند.