رضا رشیدپور به انتقادات وحید رجبلو که چندی پیش در برنامه «حالا خورشید» حاضر شده بود، در اینستاگرام پاسخ داد.

واکنش رضا رشیدپور به گلایه جوان معلول

رضا رشیدپور به انتقادات وحید رجبلو که چندی پیش در برنامه «حالا خورشید» حاضر شده بود، در اینستاگرام پاسخ داد.

به گزارش تیتر هنر  رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید»  نوشت: «حدود بیست روز پیش میزبان وحیدرجبلوی عزیز ، جوان توان یاب اهل کرج در برنامه حالا خورشید بودم . در خلال گفتگو از اپلیکیشنی صحبت کرد که با خلاقیت و اشتیاق نوشته و دوست دارد آن را به جامعه توان یابان کشور برساند . حامی مالی برنامه تماس گرفت و گفت که از این موضوع حمایت می کند . به فاصله یک روز موضوع توسط گروه سردبیری برنامه مکتوب و به اول مارکت ارسال شد تا در نوبت اقدام فوری قرار بگیرد .

هر چند که امور خیریه جزو وظایف یک برنامه تلویزیونی نیست اما تلاش می کنیم تا با همراهی حامیان برنامه قدم کوچکی در جهت کاهش آلام هم وطن های عزیزمان برداریم . بینندگان ارجمند حالا خورشید می دانند که چندین مورد مشابه در دستور کار حامی مالی برنامه قرار داشت که طبق روال و به نوبت انجام و گزارش شفاف تصویری خدمتشان تقدیم شد .

تایید فنی اپلیکیشن وحید عزیز و صدور چک برای پیش خرید آن هم حدود ده روز طول کشید . شوربختانه چند روزگذشته ، بحران برف و انسداد محور تهران / کرج مانع از دعوت وحید رجبلو به دفتر فنی اول مارکت شد . از سوی دیگر شرایط جسمانی وحید و نامساعد بودن دمای هوا هم اخلاقا مانع از اصرار برای دعوت می شد . بنابراین دوستان تصمیم گرفتند که به همراه تیم فنی و گروه گزارشی به منزل ایشان در کرج بروند و ضمن عرض ادب چک پیش خرید را تقدیم کرده و اپلیکشن یاد شده را روی سرور بارگذاری کنند .

طبق اطلاع من ، موضوع به صورت تلفنی هم با وحید جان هماهنگ شده و قرار ملاقات در منزل برای روزهای پایانی هفته که گروه امکان خروج از دفتر مرکزی و اعزام به استان البرز را داشته باشند تنظیم شده بود .

عصر امروز ویدئویی را تماشا کردم که برایم عجیب بود و ظاهرا ناشی از سوتفاهم . چون روز پایانی برنامه حالا خورشید بود و من هم روی آنتن زنده نتیجه موضوع را عرض کردم ظاهرا وحید رجبلوی محترم احساس کرده که اتفاقی غیر از شفافیت و صداقت همیشگی حالا خورشید رخ داده است .

دغدغه های وحید که ناشی از برخی ناملایمات نهادهای مسئول با اوست را می فهمم ولی ای کاش قبل از گلایه ی تصویری توجه می کرد که هر اقدام خیریه در یک برنامه تلویزیونی روال منطقی دارد و حامی مالی باید مراحل اداری اش را سپری کند . بحران برف هم که دست ما نبود . در هرصورت ایشان را مثل برادرم دوست دارم و حتما طبق قرار شرفیاب حضورش خواهیم شد.»

رضا رشیدپور به انتقادات وحید رجبلو که چندی پیش در برنامه «حالا خورشید» حاضر شده بود، در اینستاگرام پاسخ داد.