حمیدی با اشاره به دلایل کم کاری این روزهای خود ،‌ از دو پیشنهادی که برای دو اثر نوروزی داشت و آن ها رانپذیرفت، سخن گفت.

قیمت بازیگری من بالاست!

حمیدی با اشاره به دلایل کم کاری این روزهای خود ،‌ از دو پیشنهادی که برای دو اثر نوروزی داشت و آن ها رانپذیرفت، سخن گفت.

زهره حمیدی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون گفت: هم اکنون مشغول بازی در کار جدیدی نیستم و بیکار هستم.

وی ادامه داد: هم اکنون مشغول مراسم های جشنواره ای هستیم تا اینکه ببینیم بعد از جشنواره به امید خدا چه اتفاق هایی رخ می دهد.

بازیگر سریال تلویزیونی”شوق پرواز” همچنین تصریح کرد: اصلی ترین دلیل کم کاری هنرمندان در سال های اخیر، بحث های مالی بوده است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی بیشتر تهیه کننده ها به دنبال بازیگرهای ارزان قیمت می روند چرا که اگر بخواهند بازیگرهایی در رده من را انتخاب کنند اولین موضوعی که به ذهنشان می رسد قیمت بالای این بازیگرها است.

بازیگر سریال تلویزیونی “طلسم شدگان” همچنین یادآور شد: از سوی دیگر فیلمنامه ها نیز افت کیفی داشته است. چند فیلمنامه به من پیشنهاد شده بود که برای آثار نوروزی بود اما من علاقه ای به این فیلمنامه ها نداشتم.

وی همچنین گفت: از بین فیلمنامه های پیشنهاد شده یکی از این آثار در شهرستان تصویربرداری می شد که من سر آن کار حاضر نشدم و به طور کلی می توان گفت فیلمنامه های اخیر تکراری شده اند و کارها چندان قابل توجه نیست.

بازیگر فیلم سینمایی”مسافر ری” خاطرنشان کرد: در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اثری را ندارم اما به عنوان میهمان حضور پیدا می کنم.

حمیدی با اشاره به دلایل کم کاری این روزهای خود ،‌ از دو پیشنهادی که برای دو اثر نوروزی داشت و آن ها رانپذیرفت، سخن گفت.