فتح «خندوانه» به دست بانوان ورزشکار

«خندوانه»، دیشب با طعم ورزش و حضور استاد همه چیزدان (استاد کهنمویی) مهمان خانه‌های مردم شد.
به گزارش هفت هنر، این قسمت از «خندوانه» در آستانه المپیک 2016 «ریو»، رنگ و بوی ورزشی به خود گرفته بود و شادی برنامه هم به  همه المپیکی ها تقدیم شد.

نیما و دانیال بعد از این شروع به ترتیب در نقش گزارشگر و داور وارد صحنه شدند و بعد هم سه تن از بانوان ورزشکار که مسافر ریو هستند، یک به یک به برنامه آمدند.

مهسا جاور، عضو تیم ملی قایقرانی اولین بانویی بود که دعوت شد.

وی که 22 ساله است و قهرمانی کشوری و مقام‌های جهانی دارد، ابتدا از ورودش در این رشته بابت قد بلند و استعدادیابی که در مدرسه شان شده گفت.

جاور در بخش دیگری در خصوص رضایت از خود بیان کرد: زمانی که همه تلاشم را بکنم، حتی اگر قهرمان هم نشوم خودم را پیروز می‌دانم.

او همچنین از همسرش که قهرمان ووشو است، تعریف و صحبت کرد.

بانوی بعدی گلنوش سبقت اللهی، عضو تیم ملی تیراندازی بود.

وی در قسمتی از گفتگو بعد از سلام و احوالپرسی عنوان کرد: من از همان روز اول که به این رشته وارد شدم با فکر و تصویر المپیک آمدم و کار را شروع کردم.

بازی با ذهن و داشتن تمرکز بالا از صحبت های دیگری بود که سبقت اللهی در رابطه با ورزش تیراندازی و سختی آن بیان کرد و بعد هم مه‌لقا جام بزرگ عضو دیگری از تیم ملی تیراندازی، به جمع «خندوانه‌»ای‌ها اضافه شد. او هم از ورودش به این رشته که ناشی از مصدومیتش در والیبال بود، گفت.

در آخر هم استادی که جواب همه سوالاتمان را می داند، با پیراهن گل مرغی و ترنج وارد شد.

استاد کهنمویی این بار در استندآپ خود اظهار داشت: به جهت این که همه از تور رفتن به ماه در برنامه گذشته استقبال کرده بودند، این دفعه تور مریخ نوردی را توضیح می دهم.

در میان این توضیحات که صحبت از ورزش هم شد، طی رقابتی نمادین کهنمویی با همسر مهسا جاور که ووشو کار  است، به مبارزه پرداخت.

پس از این اجرا، شعر «ایران ایران» با آرزوهای خیر برای مردم ایران پایان بخش «خندوانه»ای دیگر شد.