فال روز یکشنبه 8 بهمن ۹۶

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط  بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد  از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می‌توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می‌کنید، نترس و جسور باشید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

زمانى که به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز کرده‌اید، موردى پیدا می شود که از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتى که یک موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمی‌دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از کارتان را که نسبت به آن چیزی که شما برنامه‌ریزی کرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم کنید، ولی باز هم استرس‌های فروخورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر کنید، خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

 ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

شما شروع کرده‌اید تغییراتی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگی تان اجرا کنید، اما در این مرحله شک و دودلی خیلی زیادی وجودتان را را فرا گرفته است. این عدم اطمینان امری طبیعی است و تا چند روز آینده از شدتش کاسته می‌شود. در مواقع بیکاری به جای تمرکز کردن روی چیزهایی که نمی‌خواهید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. قدرت نگرش‌ها و تفکرات مثبت مطمئناً بیشتر از نه گفتن است.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

– فال روزانه در روز 8 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

 متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.