فال روز یکشنبه 3 دی 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

برنامه شما برای آینده‌تان ممکن است این باشد که در یک فرصت خوب بال‌هایتان را باز کنید. بعضی اوقات احساس می‌کنید که بعضی کارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید که برای ایجاد  تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید که ضرب العجل شما آنقدر نزدیک نیست که باعث دلشوره و نگرانی تان شود. نقش شما در اتفاقاتی که دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی کنید از خود راضی نشوید. آگاهانه محدود کردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمرکز شما روی چیزهایی که نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه نو در چهارمین خانه از “اساس و بنیاد” شما قرار گرفته است اما با این حال برای تان زیاد راحت نیست که دوباره به تاریخ شخصی خود بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خود برسید با این حال ممکن است شرایط بیشتر از آنکه شما می خواهید شما را معطل کند. بوسیله بیان کردن به دیگران درباره اینکه چه چیزی شما را هیجان زده می کند می توانید از تمایل به افکار تیره و منفی جلوگیری کنید. تمرکز داشتن مستلزم این است که واقعا اشتیاق داشته باشید تا موانع را از راه خود پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

اگر افکار شما در جهت عشقی مبهم حرکت می‌کند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریکی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر کنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف کنید، آن به همان سرعتی که پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

 معمولاً شما به راحتی می‌توانید با دیگران کنار بیایید و دوستان جدیدی پیدا کنید و امروز هم جذابیت‌های اجتماعی شما بیشتر شده است. شما می‌توانید گل سر سبد مهمانی‌ها باشید، چرا که نگرش‌های مثبت و روحیه خوب شما به دیگران هم روحیه می‌دهد. اما این رفتار شما فقط در هنگام تفریح کردن و بازی کردن به کمکتان نمی‌آید؛ بلکه شما می‌توانید در مورد مسائل اجتماعی و حتی سیاسی هم اینگونه رفتار کنید. پس فقط به خاطر اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، برای درگیر شدن با موضوعات جدید تردید به خود راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

 اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز همکاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت کنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نکنید که باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز در محل کارتان وظایف سنگینی بر عهده دارید، تاحدی که کاملاً خودتان را خسته خواهید کرد. شاید شما بخواهید از همکارانتان درخواست کمک کنید، ولی فعلاً این روش سیاست مناسبی برای شما نیست. باوجود اینکه شاید وقت نداشته باشید که به طور عمقی در مورد مشکلات خود با دوستانتان صحبت کنید ولی حداقل اگر آنها دلیل استرسهای شما را بفهمند احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز می توانید دقیقا همان حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی از دوستان نزدیک خود و یا یکی از آشنایانتان دریافت کنید. چرا که ماه نو وارد سومین خانه از “ارتباطات” شما می شود و شما را تحریک می کند تا راهی برگزینید که از دیگران چیزهایی یاد بگیرید. همان مردمی که قبلا سر راه شما مانع ایجاد می کردند امروز تبدیل به یک معلم دلسوز می شوند. اما شما باید از آنها یکسان یاد بگیرید بدون اینکه آنها را برای خود یک مرشد و یا یک تکیه گاه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می‌کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز یک آدم سمج می‌تواند برای شما محدودیت ایجاد کند، البته شما هم فرصت فرار کردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است که در مورد نظرات خود پافشاری کنید، اما باید یاد بگیرید که این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید که وقتی ایده خوبی دارید و کسی هم ازتان پشتیبانی می‌کند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 دی 1396

– فال روزانه در روز 3 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.