فال روز یکشنبه 26 آذر 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 از صحبت کردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نکنید که صحبت کردن بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید می‌تواند بیان کننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینکه شما چقدر در صحبت کردن اغراق می‌کنید و اینکه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه کار سختی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع کردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید که با آرامش صحبت کردن معجزه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

ایجاد کردن روابط دوستانه بر پایه حقیقت‌های مشترک چیز خوبی است، اما وقتی احساسات‌تان تغییر کردند و حتی نتوانستید از یک روز تا روز دیگر به خودتان با اطمیان کامل تکیه کنید داستان فرق می‌کند. شما برای ارتباط برقرار کردن آمادگی ندارید، بنابریان قولی ندهید که نتوانید بهش عمل کنید. پس بهتر است به جای هدایت کردن دیگران و صحبت کردن راجع به حقیقت فقط صداقت داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

وقتی که ماه وارد نشانه شما می‌شود شما کمی عبوس می‌شوید، برای اینکه احساس می‌کنید به چیزهایی که می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انکار کردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشکل شما این است که خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی کردن می‌گذرانید. هم اکنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز زمان خوبی است که در میدان زندگی حاضر شوید و موقعیت دشواری را که پیش آمده به جای اینکه از آن فرار کنید تحت کنترل خود درآورید. درباره اتفاقاتی که در حال وقوع است بیندیشید؛ و بعد بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های خود عمل کنید. طبیعتا شما آدم بسیار محتاطی هستید که هر کدام از افکار خود  را اندازه گیری می‌کنید. به هر حال اکنون الان آماده‌اید که به درون استخر”کار” بپرید بدون اینکه ببینید آیا آب درون آن هست یا نه! خود را از احساسات تان جدا نکنید به خاطر اینکه آنها چیزهای زیادی دارند که به شما یاد دهند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است شما امروز احساس کنید به یک توپ بیلیارد تبدیل شده اید چرا که تجربه ای را به خاطر موقعیت دیگری خراب اید. شاید دوست نداشته باشید که برنامه ها و نقشه هایتان را برای کسی توضیح دهید. در عوض، باید تغییرات برنامه کار خود را برای خود تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید خود را با تغییرات محیط تطبیق دهید. بگذارید این اتفاقات خوشایند یک روز دشوار را برای شما به یک روز پر از هیجان تبدیل کنند و شما را غافلگیر کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

 اگرچه شخصی باعث شده است که شما از انجام دادن وظایفتان نسبت به مادرتان باز بمانید، ولی محتملاً تمام فعالیتهای شما خالصانه است. شما می خواهید عشق و محبتی را که در قلبتان دارید نثار دیگران کرده و با آنها سهیم شوید. شما قادر هستید که با توجه کردن به کسانی که وارد زندگی شما می شوند احساسات خود را بیان کنید. مواظب باشید که این جریان متوقف نشود و کسی به اشتباه فکر نکند که شما می خواهید او را کنترل کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

 فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

شما به مرحله ای رسیده اید که از تصمیمات و رفتارهایی که در زندگی انجام داده اید و با آنها روبرو شده اید احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، قابلیت انعطاف پذیری در برابر مشکلات را از دست داده اید. این مساله می‌تواند برای شما خطرناک باشد. به استراحت بیشتری  احتیاج دارید تا بتوانید قدرت انعطاف پذیری خود را دوباره به دست آورید و برای رویارویی با مشکلات توان بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

 شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی‌توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد که شما نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید و یا شاید هم از عکس‌العمل آنها می‌ترسید. حالا دلیلتان هرچه که باشد لازم نیست کاملاً سکوت اختیار کنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگى بین تفکرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد کند. سعى نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونى خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمى‌توانند هیچ کمکى بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 آذر 1396

– فال روزانه در روز 26 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز اتفاقات زیادی می‌افتد و با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید نمی‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می‌توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن  نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی می‌افتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می‌دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می‌شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می‌کنند.