فال روز یکشنبه 24 دی 96

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز تلاشهای شما برای نشان دادن دلسوزی و درک کردن دیگران شاید به ثمر ننشیند. البته این سخن بدین معنی نیست که تلاشهایتان کاملا بی فایده است؛ بلکه معنی اش این است که شما مطئن نیستید که دقیقا چه چیزی خیلی مهم است. حتی حس می‌کنید چشمهایتان را بسته اند و دور خودتان می‌چرخید!! به جای اینکه سعی کنید به افراد دیگر کمک کنید، یادتان باشد که یک کار کوچک و کمی‌ مهربانی می‌تواند نتایج خیلی بزرگی به همراه داشته باشد.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 احتمالا امروز می‌خواهید تا فرصت از دست نرفته به هدف بزنید، اما ممکن است قبل از اینکه به مقصودتان برسید از پا بیفتید. چند ساعت اول صبح را زیاد کار نکنید، برای اینکه ممکن است همین چند ساعت انرژی تان تحلیل رود. بهترین کار این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، حتی اگر باز هم خسته شدید، تا بعد از ظهر احتمالاً موج تازه‌ای از انرژی وارد زندگی تان می‌شود.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

 اعتراف کردن به اینکه چگونه یک انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌کند ممکن است برایتان کار سختی باشد. خواه دلیل این کار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد که شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌کنید، نادیده گرفتن یک رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول کردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود کنید؛ زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش این را ندارد قبل از اینکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد کنیم.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

اگر شما در مورد تفکراتتان صحبت کنید، دیگران به شما کمک خواهند کرد. اما هر ایده روشنفکرانه‌ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینکه با حالت فیلسوفانه صحبت کنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی کنید خیلی خودمانی صحبت کنید. صحبت کردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی که عاشقش هستید او را به شما نزدیک‌تر خواهد کرد.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

  در چند روز گذشته شما مجبور شدید شخصیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تغییراتی شدید اما آرام در طور راه مجبورتان می‌کند در مورد اهداف زندگی خود جدی‌تر باشید. لازم نیست در فکر ایجاد کردن تغییرات فوری در سرتاسر جنبه‌های زندگی خود باشید، اما سعی نکنید از چیزهای بدیهی و غیر قالب اجتناب فرار کنید. ایجاد کردن تغییراتی کوچک در اهداف بلند مدت‌تان امری اجتناب ناپذیر است. اما اگر سنجیده و آرام این کار را بکنید باید دلیلی برای پیشرفت‌های اصلی شما شود.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 اقرار نظرات پایداری که درباره دوستان‌تان دارید می‌تواند واقعا رابطه‌تان را با همدیگر بهتر کند. پنهان کردن احساسات‌تان می‌تواند یک چرخش منفی حتی نسبت به بهترین روابط داشته باشد. زمانی که یک دوستی عمیق با حقیقت پابرجا می‌ماند، مهم نیست که آن چیست. به عقب برنگردید، بالاخره، نظرات شما به مشکلات پر دردسری که باید از آن عبور کنید اعتنا نمی‌کند.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می‌کنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی‌هم عصبانی شوید چون که امروز کمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.

– فال روزانه در روز 24 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!