فال روز چهارشنبه 30 آبان 97

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز برایتان روز خوش شانسی است. می توانید نظرات خود را به شکلی دراماتیک بیان کنید. هر گونه درخواست برای خدمت به افراد را قبول کنید. به دنبال راه حل های عملی برای مشکلات طولانی مدت باشید. احساسات عمیق شخصی پشت یک نگرش سرد و دوستانه پنهان هستند. حس طنزتان از شما پشتیبانی می کند. زندگی عشقی شما ساکت، بدون درگیری، بدون هیچ شور و شوقی است. شما باید استراحت کنید؛ خنده و خواب موثرترین راه برای انجام آن خواهند بود.

سعی کنید روابط دوستانه خود را با والدین خود حفظ کنید. در کارتان بیشتر شرکت کنید؛ شانس به شما لبخند خواهد زد. با وجود نگرانی های زیادی، به پیشرفت خود با قطعیت ادامه دهید تا بتوانید سرنوشت خود را کنترل کنید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

انتظار یک روز بسیار شاد را داشته باشید که دوستی و روابط کاری شما خوب پیش می رود. امروز روز خوبی برای کار کردن است. مصاحبه های شخصی و امتناع از پشتیبانی از موفقیت شما حمایت می کنند. انرژی امروز بعد از ظهرتان می تواند موجب سو تفاهم شود، سعی کنید کمی کنترلش کنید. طرز فکر خود را توضیح دهید و اطمینان حاصل کنید که همه همان را فهمیدند.

افزایش درامد خواهید داشت , سلامتی خوبی خواهید داشت. در خانه تان، سعی کنید نظم و انضباط را تحمیل کنید، در غیر این صورت شما اولین کسی خواهید بود که از رفتار بی تکلف و راحت خود پشیمان خواهید شد. به فکر زمان بازنشستگی آینده خود باشید. همه پر از نیروی تخیل، قدرت خلاقه، و در وضعیتی خواهید بود که بتوانید پروژه های بسیار بزرگی را تمام کنید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین خرداد ماه

اگر  انبوهی از چیزهایی دارید که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید و یا نیاز ندارید، امروز روز خوبی برای ارزیابی مجدد است. هر چه بیشتر بتواننید آنها را دور بریزید، بازیافت کنید، یا بفروشید، بهتر است. داشتن زندگی ساده، انرژی تجدید شده، و یک دیدگاه بهتر را به شما می دهد. با احتمالات جدید انگیزه شما بیشتر افزایش خواهد یافت. سرزندگی شما تا حد زیادی افزایش خواهد یافت، شما قادر خواهید بود هر کاری را که به ذهنتان می رسد انجام دهید. مسائل عشقی شما در شرایط بسیار بدی قرار خواهند گرفت؛ بزرگ ترین مشکل حسادت خواهد بود، و شما باید سعی کنید با شدت مبارزه کنید. در محل کارتان، درخواست بیمه کنید و خود را با وعده های شفاهی راضی نکنید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین تیر ماه

شما بی نهایت مهربان هستید. امروزه شوخ طبعی و رفتار آسان شما می تواند یک مثال خوب برای دیگران باشد. توانایی شما برای شاد بودن در شرایط ساده می تواند الهام بخش دیگران باشد که بیشتر در مورد تغییرات بزرگ در زندگی خود احساس استرس می کنند. به نظر می رسد همه چیز با تلاش کمی انجام می شود.

در کسب وکارتان، در مورد حفاظت از خود فکر کنید، تمام توپ های خود را در یک سبد قرار ندهید. خطرات نزاع های خانوادگی وجود دارد. درخواست شما برای کمک از یک دوست مورد توجه قرار خواهد گرفت که برای بیرون آوردن شما به خطر دچار تردید می شود. شما اعتقاد به سرنوشت را رد خواهید کرد و مصمم خواهید بود که وقایع را تغییر دهید؛ طرز فکر و عزم راسخ شما باعث موفقیت شما خواهد شد. برای از بین بردن سموم که باعث مسدود شدن کبد شما می شوند، تعطیلات آخر هفته را روزه بگیرید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است وسوسه شوید که ایده ها و نظرات خود را به دیگران تحمیل کنید. مهم است که به دیگران با تحمل، شوخ طبعی خوب و صبر نزدیک شوید. همه به اندازه شما مهارت ندارند.

شما استعداد منحصر به فردی دارید. از خویشتن داری استفاده کنید، حتی زمانی که می دانید حق با شما است از جر و بحث غیر ضروری اجتناب کنید.با این حال، زمان آن خواهد رسید که انتخاب های خود را تحمیل کنید تا به خودتان و معنایتان اعتماد داشته باشید. اگر نا امید شدید، اجازه ندهید که همیشه بماند و جاودانه باشد. شما باید کلیه های بیمار خود را بهبود دهید؛ دانه های جو و غذاهایی که سولفات دارند – کلم قرمز، گل کلم، بروکلی، بروکسل – بخورید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما ممکن است در یک وضعیت خانوادگی اسرار خود را حفظ کنید. عاقلانه است که بگویید چه احساسی دارید و اجازه دهید افراد حقیقت را بدانند. امروزه انرژی برای مسائل مالی مثبت است. امروز کار روی تحقیقات و سرمایه گذاری بلند مدت و پروژه های بلند پروازانه خوب است. از مشورت با کارشناسان تردید نکنید. درباره زوج ها، بحث هایی در مورد مسائل مادی ممکن است تنشی را تحریک کند؛ سیاست داشته باشید.برای حفظ پوست تمیز و سالم، از گوشت خوک، غذاهای دریایی اجتناب کنید و غلات بخورید. شما به جای کار کردن مداومتان موفق خواهید شد. اما روابط شما با شرکا یا مافوق ها ممکن است نسبتاً محدود کننده باشد.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز به خصوص مهم است که با افراد حامی و مثبت خود را احاطه کنید. امروز یک زمان قدرتمند برای ایستادن روی پای خودتان است ؛هر گونه رابطه طولانی مدتی که به شما آنچه را که نیاز دارید را نمی دهد، با وضوح بیشتری به آن نگاه کنید.

شهامت داشته باشید! شما به دنبال تمام وسایل برای ارضای نیاز خود برای امنیت عاطفی خواهید بود. اگر مجرد هستید، یک برخورد امیدبخش را در وسط روز خواهید داشت. بیش از حد خود را خسته نکنید؛ و اگر احساس می کنید که دفاع شما در حال کاهش است، بدون معطلی یک رژیم غذایی خوب با ویتامین های کافی و عناصر مفید بگیرید.

با وجود اینکه با مشکلات متعددی روبرو شدید، شکایت نکنید، ساکت باشید تا بازتاب خوبی داشته باشید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین آبان ماه

ممکن است احساس یک ماهی را در آب داشته باشید. سو تفاهم یا نوعی نارضایتی از عدم اعتماد باعث ناراحتی شما می شود. به روتین روزمره و افراد آشنا بچسبید. نقطه روشن این است که امروز روز خوش شانسی برای عشق,  پروژه های خلاقانه و فعالیت هایی است که شما از آن لذت می برید. در محل کار, شما ایمنی زیادی نخواهید داشت و به خاطر خطای دیگران به تاخیر خواهید افتاد. مراقب عفونت های قارچی باشید:دفاع طبیعی خود را با محصولات غنی از ویتامین سی تقویت کنید. در معاملات مختلف شما به خوبی الهام خواهید گرفت. در این مرحله از ماه, مردان و دختران مجرد کم می شوند. اجازه ندهید انحرافات کار شما را خراب کنند.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین آذر ماه

جاذبه طبیعی و توانایی شما در بردن دوستان به هر جایی که می روید قدرتمند است. این زمان خوب برای دویدن با دوستان برای سرگرمی است. بیشتر از آنچه دارید خرج نکنید. لذت های ساده بهترین ها هستند  تا حد امکان بیرون بروید تا از زیبایی طبیعت لذت ببرید. اگر شما مجرد هستید, می توانید فرد رویاهایتان را ملاقات کنید. اگر همسایه شما یا خویشاوندی با حالت دعوا به سمتتان آمد, رو برگردانید.

جو نجومیتان شما را قادر خواهد ساخت که مسائل مهمی را در مورد متعلقات خانواده و یا یک موضوع جانشینی حساس حل و فصل کنید; با این حال, هشیار باشید. امروز با بدنی بسیار خوب و اخلاقی خواهید داشت; سعی کنید زیاد عجله نکنید. جو متشنجی در منزل تان وجود دارد; مراقب باشید تا جرقه بحران نشوید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین دی ماه

امروز ریسک سخنرانی و اقدام عجولانه ای وجود دارد. اگر بدون کنترل روی حقایق واکنش نشان دهید می تواند بد باشید. تصمیمات مالی امروز تاثیر مهمی بر آینده تان خواهد داشت. آنچه می خواهید را انتخاب کنید. شما ممکن است در کمک به بهبود تعادل روحی از دست رفته نقش خوبی داشته باشید. از اعتماد به دوستان و حتی صمیمی ترین آنها خود خودداری کنید. همچنین مراقب تمایل فعلی خود برای آغاز مجدد از ابتدای زندگی خانوادگی و زندگی زناشویی باشید. علاقه شما به روابط مخفی خیلی زیاد میشود. کار کردن در تیم قطعا به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت حرفه ای خود را بهبود بخشید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز یک آشفتگی احساسی در دنیای شما وجود داشته باشد. رویدادها از شما خواسته اند تا به جای فرار از آن ها به قلب مشکلات بروید. یک مشارکت رمانتیک می تواند در این زمان یک تحول عمیق باشد. احساساتتان را باز کنید ؛یک موفقیت نزدیک است. بهبود قابل توجهی در روابط خود با جنس مخالف دارید, که ممکن است منجر به یک اتحاد پایدار شود.

رژیم غذایی خود را کنترل کنید. اگر مشاجره ای رخ دهد, درگیر دعوا نشوید. امروز یک روز خوب در بسیاری از زمینه ها است، دلسرد نشوید.

– فال روزانه در روز 30 آبان 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگر از داشتن روتین روزمره خود قدردانی نکنید و شکرگذار نباشید، امروز می تواند یک روز سرخوردگی یا حتی طوفان احساسی باشد. نیروهای سرسخت شما را به چالش می کشند. هرچه بیشتر بتوانید راه حل های برد – برد را شناسایی کنید, هدایت این جریان کیهانی آسان تر خواهد بود. مخصوصا با بچه ها مهربان باشید. وسیله ای برای افزایش رفاه مادی منزل خود خواهید داشت; تردید نکنید. روابط با برادرها و خواهرها می توانند موقتا اهمیت بیشتری داشته باشد. در کارتان با مشکلاتی مواجه خواهید شد; از وارد شدن در یک تعارض باز با همکارانتان اجتناب کنید. وقت رفتن است و باید پیش دندان پزشک بروید. تا تسلیم درخواست های فرقه های مختلف نشوند.