فال روز چهارشنبه 3 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 حتی اگر برقرار کردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امکان پذیر نیست، وقت کافی دارید تا افرادی را که شگفت‌انگیز هستند شناسایی کنید. به خاطر وجود افرادی که زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی که شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیکه از دوستانتان قدردانی می‌کنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریک کردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

سطح اشتیاق شما امروز بسیار بالا است، اما فهمیدن اینکه با آروزهای خلاف عرفتان چه کار باید بکنید، کار سختی است. انکار کردن نیازهایتان باعث نمی شود که از دستشان خلاص بشوید. اما اگر رک و بی پرده صحبت کنید می توانید یک رابطه خویشاوندی مستحکم را خراب کنید. اکنون برای شما زمان مناسبی است که بدون تعلق خاطر داشتن به اتفاقاتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد، از ستعدادهایتان استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز شاید دوست نداشته باشید با آرامش و به همان روشی که قبلاً کارهایتان را انجام می‌دادید کار کنید. شما دوست دارید کار جدیدی بکنید، اما نمی دانید چه روشی بهترین روش است. پس نظر همکارانتان را هم بپرسید، به خاطر اینکه افراد دیگر از زاویه دید دیگری به کار شما نگاه می‌کنند. اینک حتی تغییرات کوچک در روش کاری و اصلاح کردن نگرشتان، می‌تواند به اندازه کافی رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز احساس می‌کنید مثل یک جنگجوی نینجا شده‌اید!! اما هر فکری که در ذهنتان شکل می‌گیرد یک نفر می‌آید و آن را با خودش می‌شورد و می‌برد! شما احساس بیهودگی و پوچی می‌کنید، انگار که ایده‌های تان به اندازه کافی تاثیر گذار نیستند. وقتی که نمی‌توانید سلسله افکارتان را با هم ترکیب کرده و آنها را به یک ایده و فکر منسجم و قوی تبدیل کنید، اصلا حس جالبی نیست. به جای اینکه ناامید شده و دوباره در رفتارتان بازنگری کنید، از احساسات خود آگاه بوده و بدانید که این سکون و رکود موقتی بوده و تا چند تا روز آینده افکار و نگرش‌های مثبت بازمی‌گردند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز نمی توانید در مورد درونی ترین نیازهایتان تصمیم گیری کنید و داشتن تصویر واضحی از احساساتتان برایتان به راحتی امکان پذیر نیست. عدم تمایل افراد دیگر برای کمک کردن به شما ممکن است شرایط را خیلی بدتر کند. مواظب باشید که اشتباه نکنید؛  شرایط مبازه و جنگ فراهم شده است و در این کشمکش هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. اگر گفتگو و مباحثه آزاد و رک و راستی را آغاز کنید کار خیلی عاقلانه ای انجام داده اید، اما اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان نیز با شما همکاری می کند، وگرنه این کار هیچ فایده ای ندارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و  در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 آبان 1396

– فال روزانه در روز 3 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می‌دانید که چه چیزی به نظر خوب می‌رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که  با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید.  از شادی‌های موجود لذت ببرید  و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. اکنون این کافی است؛ شما همیشه می‌توانید یک برنامه واقعی بسازید که دیدگاه‌های شما را منعکس کند.