فال روز چهارشنبه 27 دی 96

 

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می‌کنید که می‌دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.فال روزانه

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران  داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می‌کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می‌کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

 این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

 تازگیها به شما فرصت ویژه‌ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام بدهید. البته شما عاقل‌تر شده‌اید چون یاد گرفته اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته‌های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می‌کند و شما نمی‌دانید راهی که تازه برگزیده‌اید شما را به کجا می‌کشاند. شما نمی‌دانید که در مرحله بعدی چه قدمی‌‌ باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید ناامیدی‌تان افزون می‌شود. به جای اینکه به دوردست‌ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز به نظر می‌رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما  به نظر می‌رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این  موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی‌های نامحسوسی باشد، اما  شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه‌ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست  زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام‌های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین دی ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر باشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید!! باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

– فال روزانه در روز 27 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز احساس شکست‌ناپذیر بودن می‌کنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.