فال روز پنج شنبه 2 آذر 1396

فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما زمانی که ابراز وجود می‌کنید از روش خاص خود پیروی می‌کنید که این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینکه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیک و خودکار این کار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر محافظه کار هم به نظر بیایید، ولی در کارهای خود ابتکار به خرج می‌دهید. عملکرد شما می‌تواند کاملاً الهام دهنده باشد، با این حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهای گزینشی‌تان باعث می‌شود دیگران فکر کنند که شما خودتان جلوی پیشرفت خود را می‌گیرید. نگران طرز فکر آنها نباشید؛ چون که جوجه را آخر پاییز می شمارند.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می‌شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد،‌ اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می‌توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی‌توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی‌ گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی‌های اخیر شما حمایت می‌کنند.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما احساس می‌کنید در داخل خانه کسی شما را تایید نمی‌کند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زیادی از شما می‌گیرد، اما دیگران شاید متوجه نشوند که شما چه کار می‌کنید. ظاهراً تنها راه برای اینکه مورد توجه دیگران واقع شوید و خودتان را مطرح کنید این است که تمام کارهای خود را متوقف کنید. ولی متاسفانه این روش باعث می‌شود اعضای خانواده با دیدگاه‌های منفی خود در موردتان قضاوت کنند. بنابراین بهتر است که به تلاش‌های خود ادامه دهید تا حقیقتی که به دنبالش خواهد آمد را بفهمید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

 ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما معمولاً وقتی که به آینده دور فکر می‌کنید، باتوجه به کلیات و اصول مبهم کار می‌کنید. باوجود این امروز به خاطر وجود ماه برج سرطان شما وسوسه می‌شوید که حتی اگر مسأله خیالی مطرح بود بیشتر به جزئیات و ریزه کاری‌ها توجه کنید. حتی اگر برنامه‌ای ندارید که به خاطرش از خانه بیرون بروید، به تخیل خود اجازه بدهید که راهنمای سفرتان باشد! فکر کردن واقعاً بهترین روش برای مسافرت رفتن است!!

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز ماه وارد نشانه شما می‌شود و شما احساس می‌کنید که در حاشیه قرار گفته‌اید. مدیریت کردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است، اما اگر آنها را بپذیرید این کار برایتان راحت‌تر می‌شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم کار درستی باشد، اما به دیگران اجازه ندهید کارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یکی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می‌کنید.

– فال روزانه در روز 2 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما به یک روز مرخصی واقعی نیاز دارید که در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسکین ببخشید و هم اینکه از نظر روحی خود را تقویت کنید. اما به جای اینکه وقت خود را در اینترنت تلف کنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یک آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این کار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینکه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی کند و تصوراتی را برای خود ایجاد کند. اگر شما بخواهید که آنها را به واقعیت تبدیل کنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق کنید.