فال روز پنج شنبه 11 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما برای غلبه کردن بر ترسهایتان باید بیشتر کار کنید، اما اگر شما فعال باشید پاداش دریافت خواهید کرد. یک دوست نزدیک می تواند مشکلی برایتان ایجاد کند، اما شاید شما به درستی نفهمید که چه اتفاقی افتاده است. بی میلی شما نسبت به تغییر کردن حتی می تواند شرایط را بیشتر رقابت آمیز کند. بیشتر تلاش کنید تا انعطاف پذیر باشید و پریشانی و یکدندگی را از خود دور سازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان  بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه  روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک  کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند.  به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

زمانیکه دوستان و همکارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می‌کنند، شما کانون توجه دیگران می‌شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است که از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی کردن از همکارانتان نیز کار سختی است. هر کدام از این دوکار را که بکنید، شما جوابی برای توجیه کردن خود دارید، و صحبت کردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده‌تر خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد: اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می‌رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی‌ بشوند می‌ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می‌کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می‌کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می‌شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 آبان 1396

– فال روزانه در روز 11 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.