فال روز پنجشنبه 7 دی 96

 

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید کارهایتان را انجام دهید و درباره آن سخت کوشی کنید تا در رابطه با تصمیمات محدود کننده خود کاری انجام دهید. اما این موضوع درباره این نیست که چگونه موقعیتی نیاز است که اداره شود. اگر به یاد داشته باشید که اطلاعات عملی میتواند زندگی شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شوید که موضع خود را در رابطه با راه و مسیرتان تغییر دهید. در وهله اول بپذیرید که تاکنون اشتباه می‌کردید و نیروی خود را در همین میان راه تغییر جهت دهید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می‌خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می‌کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع  برنامه‌ها و نقشه‌ها اولیه  شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه،‌ کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال‌های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز نمی‌دانید که چگونه احساسات خود را ابراز کنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی‌تان می‌شود. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌توانید کلمات مناسب پیدا کنید؛ مشخص است که شما می‌توانید این کار را بکنید. بلکه به معنی این است که پیدا کردن مکان  و زمان مناسب برای صحبت کردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان کار سختی است. به جای اینکه فکر صحبت کردن را از سرتان بریرون کنید، سعی کنید با تبدیل کردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی  موانع را از سر راهتان کنار بزنید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیتهایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی  اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده سات. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست. به جای زیاده خواهی، برای چیزهایی که تابحال زندگی بهتان بخشیده شکرگزار باشید.دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین دی ماه

امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

– فال روزانه در روز 7 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.