فال روز پنجشنبه 26 بهمن 96

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه  می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌کنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی که می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی که دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید کرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن کارهایی که تابحال انجام نمی‌دادید بهتان کمک می‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد، دلتان می‌خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، اوضاع پیچیده تر می‌شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشید، نمی‌توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما به یک دوراهی رسیده‌اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما کار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می‌کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می‌توانید این کار را “تأخیر به خاطر هدف”  بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می‌دهند، معمولاً عقب گرد می‌کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می‌یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌کنید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید،  برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می‌کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه  ساحل خوشبختی در انتظار شما می‌باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می‌کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

زمانى که به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز کرده‌اید، موردى پیدا می شود که از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتى که یک موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمپ دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما حین بحث کردن می‌توانید با پیش کشیدن و نشان دادن حقایق کاری کنید که مخالفان شما راه خود را بگیرند و به خانه‌شان بروند!! اما شاید ندانید که کی باید دست از این کار بردارید. حتی اگر مدت زمان زیادی نباشد که شما شریکی دارید که با او به بحث و مناظره می‌پردازید، به واسطه هوش و ذکاوت خود می‌توانید بحث را هدایت کنید. اگر از این بحث و گفتگو چیزی عایدتان بشود که خیلی عالی است!! ولی اگر اینگونه نباشد بهتر است که به این گفتگو خاتمه داده و دنبال کار خود بروید.