فال روز شنبه 4 آذر 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند کرد، بنابراین قبل از اینکه ازآنها درخواست کمک کنید خوب فکرهایتان را بکنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری که دوستش داری دهمکاری کنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینکه این کار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فکر کردن به نتیجه کار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

 امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما این روزها احساسات خود نسبت به روابط دوستانه‌تان را به درستی نمی‌شناسید. اگر شما مجبور شوید مسائلی را که نمی‌خواهید فاش کنید، واکنشهای شما خیلی بی‌ثبات خواهد بود  و ممکن است تمام زندگی شما را زیر و رو کند. اما فاش کردن تمام این چیزها بهتان کمک می‌کند امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 الان زمان این رسیده که شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سکوت کردن را برگزینید. متأسفانه ساکت بودن همیشه برای شما کار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اکنون هم هرچقدر که شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینکه آروزها وقتی که افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شکست  و ناکامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آنقدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

در حال حاضر شما با مشکل مالی کم اهمیتی روبرو شده‌اید، حالا وقت این است که در مورد اینکه چطوری باید پولهایتان را خرج کنید و چطوری خرج نکنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یک مشکل مالی معمولی نیست، بلکه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی که شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید که به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست کم گرفتن خود نسبت به آنچه که واقعاً هستید خودتان را توی مشکل نیندازید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

شما مسئول اشخاص و رفتارهای دیگران  نیستید. زیرا شما در این روزها بیش از حد خود را به دیگران اختصاص داده اید و زمان کمی را برای خودتان، فعالیت‌های شخصیتان صرف می‌کنید. شما با توجه کردن به دیگران می‌خواهید شخصیت اصلی خودتان را به دیگران اثبات کنید اما برای اثبات وجودتان راه‌های دیگری نیز وجود دارد. زیرا زمانی به خود می‌آید و می‌بیند که هیچ کار درست و مفیدی را برای خودتان انجام نداده اید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 آذر 1396

– فال روزانه در روز 4 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

 این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.