فال روز شنبه 30 بهمن – 18 فوریه برای امروز شما

فال روز شنبه 30 بهمن – 18 فوریه برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

 

امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شما می‌خواهید روی ابرها معلق بوده و به فکر فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌های و رمان‌های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می‌کند که مسئولیت‌هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می‌شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتما آنها را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز باد تازه‌ای به زندگی تان می‌وزد، که فراتر از هوشیاری و آگاهی تان است. الان زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده‌هایتان نیست، شما الان باید آنها را به مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته‌اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دلتان برای گذشته تنگ نمی‌شود!

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهمیت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی‌دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده‌اید! باوجود اینکه تغییراتی که در راهند اموری غیر قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می‌توانید تغییراتی در آنها بدهید. اگر به جای اینکه تلاش کنید همه کارهایتان را یکباره انجام دهید، در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید خیلی راحت تر خواهید بود.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز مادامی‌که دیدگاه و نگرش خود را از دست نداده باشید روز خوبی برای شما از نظر خانواده و خویشاوندان خواهد بود. شما به تصمیم آخرتان اطمینان دارید، اما باید شور و اشتیاقتان را به نهایت خود برسانید. نسبت به نیازهای خود لجوج و خودسر نباشید، اگر محیطی ایجاد کنید که دیگران هم بتوانند خواسته‌هایشان را بگویند، می‌فهمید که چیزهای بسیار متفاوتی در این دنیا وجود دارد. اگر شما مشتاق باشید که به حرف‌های دوستان‌تان گوش دهید، آنها نیز چیزهای خیلی زیادی راجع به زندگی بهتان می‌آموزند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌ای احساسات و علایقتان را مجزا می‌کنید که از ناراحتی و نارضایتی اجتناب کنید. باوجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دلتان بخواهد، ولی آن را از خودتان پنهان نکنید!

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

 

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.