فال روز سه شنبه 2 آبان 96

 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز دوست دارید در خانه و کنار اعضای خانواره بمانید، ولی خیلی علاقه ندارید همان کارهای قدیمی و تکراری را انجام دهید. شما دوست دارید فعالیت‌های تازه پیدا کرده و در آنها سهیم شوید و یا شاید هم دوست دارید یک پروژه خیلی مهم را قبول کنید. ولی خیلی سریع تصمیم گیری نکنید، برای اینکه تصمیماتی که از روی هوس‌های آنی گرفته شوند دوام نخواهند داشت؛ امروز فقط از بودن با کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 به نظر می‌رسد زندگی برای شما هر روز بهتر و بهتر می‌شود،‌ اما باید قبل از این که بخواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید کارهای نیمه تمامی را که کنار گذاشته بودید را تمام کنید. ممکن است در طول هفته‌های آینده سرعت تغییرات در زندگی شما افزایش یابد، اما شما باید الان روی لحظه حال تمرکز کنید نه اینکه نگران آینده باشید؛‌ اگر لازم بود بی باک باشید،‌ اما مواظب باشید که کارهای ناتمام تان به خاطر بی توجهی و سهل انگاری کنار گذاشته نشوند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز می‌دانید که چه کارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست که آن کارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و تفریح که ظاهراً این روزها هرجا می‌روید دنبالتان می‌کنند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آنها کلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز کردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 آبان 1396

– فال روزانه در روز 2 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است شما َآن احترامی‌را که دوست دارید دریافت نکنید و این شمارا عصبانی می‌کند. احساس می‌کنید تلاش‌های شما دیده نمی‌شود. در وهله اول ممکن است با سخت تر کار کردن تلافی کنید اما زمانیکه درمی‌یابید که سیاست و روش شما فایده‌ای ندارد وسوسه می‌شوید که دیگر تسلیم شوید. مراقب باشید؛ بازخوردی که از دیگران دریافت می‌کنید ممکن است دامی‌باشد که امروز برای شما گسترده شده باشد و باعث شود تا شما دست از کار بکشید. مهم نیست دیگران چه می‌گویند فقط بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید و این شرکت و سهم شما نتیجه خوبی خواهد داد.