فال روز سه شنبه 19 دی 96

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

داشتن نقطه نظرات جنجالی یک چیز است، توجیه کردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراکه وقتی نتایجی که بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌کنید. اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع کنید؛ دلیل ندارد که مخالفت‌های خود را گسترش داده و به کشمکش و ناسازگاری تبدیل کنید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیت‌های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شاید هفته گذشته احساسات شما خیلی قوی‌تر شده باشند اما شما با هیچ کس در مورد اتفاقاتی که تا کنون برایتان پیش آمده صحبت نکرده‌اید. ولی امروز فرصت یک گفتگوی خودمانی را از دست ندهید. حتی اگر لازم بود خودتان را مجبور کنید که در بحث‌ها شرکت کرده و در مورد احساسات خود صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است یک نفر با رفتارهای غیر قابل پیش بینی‌اش شگفت زده تان کند، اما برای شما بیشتر مهم است که بتوانید در هر قدمی‌ که به جلو برمی‌دارید این رفتار را قبول کنید. استقامت و مقاوت شما تحلیل رفته است، اما در نهایت ترس و هراستان از تغییر کردن بیشتر از هر تغییری بهتان آسیب می‌زند. با وجوداینکه در عدم استقامت و پایداری زیاده روی کرده‌اید، ولی کمی‌ صبر و انعطاف پذیری زندگی‌تان را آرام تر خواهد کرد.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است نخواهید زیاد درباره خودتان صحبت کنید و آنچه که امروز نیاز دارید این است که احساسات و عواطف خود را در صندوقچه خاطرات خود حفظ کنید. ممکن است از این بترسید که به شدت با رفیقان خود صحبت کنید مخصوصا اگر فکر کنید که آنها متوجه انگیزه های درونی شما نمی شوند. برای دفاع آماده باشید؛ اگر زیاد صحبت نکنید بعدها نیز زمانیکه دوستان تان از شما سئوالی پرسیدند که شما نخواستید درباره آن پاسخی بدهید مجبور نیستید برای آن توجیهی بیاورید.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از “تفریح و بازی‌های” شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز یک نفر از راه می‌رسد که حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف‌های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته‌هایتان در جهت بهتر کردن زندگیتان استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

شما در رابطه با آن چیزی که امروز می‌خواهید یک ذهن خالی از پیش داوری دارید که این احساس شما را قادر می‌سازد که همه چیز را بسیار مطبوع ترو راحت تر از همیشه ببینید. اما شما آرزو دارید که برای کسانی که دوستشان دارید هر چیز مطبوع و خوشایند را بخواهید. از واقف شدن بر احساسات تان نترسید حتی اگر نتوانید برای آنچه که احساس می‌کنید دلیل و منطق بیاورید. با وجود اینکه منطقی بودن و زندگی در قلمرو عقل و منطق برای شما آسان تر است اما خیلی بهتر است که آنها را از احساسات تان جدا کنید. گوش دادن به ندای قلب تان می‌تواند کار سختی باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد!

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز سر و کله زدن با موسسه های مالی استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد، اما هنوز هم نمی شود برای فرار از این حالت راه آسانی پیدا کرد. پشت گوش نیندازید؛ اگر کارهای زیادی دارید که باید انجام شوند،‌ همین الان شروع کنید؛‌ نگذارید دیر شود! به یاد داشته باشدی که الان زمان تفریح نیست. با این وجود،‌مدیریت پول و درست انجام دادن وظیفه تان می تواند امنیت شغلی را برایتان به ارمغان بیاورد و شما را در سرازیری زندگی بیندازد.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده‌ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می‌توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت‌هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

– فال روزانه در روز 19 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 همچنانکه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می‌توانید معاشرتی‌تر باشید. وقتی که دیگران شما را تشویق می‌کنند، شاد بودن راحت است، باز هم شما می‌توانید احساسی جدی تر به آنچه که انجام می‌دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه که اتفاق می‌افتد می‌تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیر و از ریسک کردن نترس.