فال روز سه شنبه 14 اذر 96 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 امروز انرژی‌تان کمی فروکش می‌کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می‌شود و سرعت زندگی تان را افزایش می‌دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری‌های شما حل می‌شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می‌توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه کافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان کرده‌اید که بتوانید تاثیری که می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمرکز کردن روی هدفتان شما را در مسیری که لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن کافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

 ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

نیازهای شما هر روز بزرگ تر می‌شوند، سعی می‌کنید جلوی این رشد بی رویه را بگیرید و با امید به خداوند بزرگ هر روز نیازهای تان کمتر شوند نه این که هر روز رشد کنند  زیرا اگر بیش از حد رشد کنند و نتوانید جلوی آنها را بگیرید باعث دلسردی و نا امیدی شما از زندگی می‌شوند. زیرا شما کمی‌ایده آلیست هستید و در رویاهای تو خالی به سر می‌برید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنی
فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما این توانایی را دارید که حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو کرده و می‌توانید از راه شهودی بفهمید که کدامیک از همه مهم‌تر است. به غریزه‌های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینکه شما می‌توانید گرفتاری احساسی پیچیده‌ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی که از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی‌روید. شما می‌دانید که چگونه می‌توانید یک راز را مخفی نگه دارید و می‌دانید که بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 به نظر می‌رسد که شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی کمتری داشته باشد. افرادی که به شما نزدیک هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید که کارهایی که شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند کرد. وقتی شما خودتان از درک احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌کنند. پس قبل از اینکه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش کنید، اطمینان داشته باشید که کاملاً آنها را می‌شناسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

  اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند. بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 آذر 1396

– فال روزانه در روز 14 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

 بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.