فال روز دوشنبه 20 آذر 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

اگر شما به این نیاز دارید که امروز  به فرضیه ای بچسبید، آن را زیاد طولانی نکنید. سعی کنید  فقط تا حدی باشد که بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای کار را فراهم آورده اید. اگر قبل از اینکه به همه حقایق دست یابید افکار خود را با دیگران درمیان بگذارید، غیر حرفه ای به نظر می‌رسید یا حتی بدتر؛ ممکن است احمق جلوه کنید. اگر فرصت لازم برای پیدا کردن حقیقت را نداشتید، آن وقت می‌توانید موضوع را با رییس تان یا همکاران تان در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

حالا که ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌کند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز کند. خوشبختانه شما اکنون کنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا که حتی مواقعی که ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

 امرو ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است، برای اینکه هشتمین خانه تان یعنی خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس می‌کنید به جز موضوع‌های مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید. البته این نوع فقدان و کمبود بهتان کمک می‌کند که محدودیت‌های خود را بشناسید. اگر سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز در محل کار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراکه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند که کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌کردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراکه اگر کار دیگری بکنید اینگونه به نظر می‌رسد که فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نکنید افرادی هم هستند که می‌توانند با شما همکاری کنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را که لازم دارید از آنها بخواهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می‌رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 آذر 1396

– فال روزانه در روز 20 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

حالا که ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز کردن و مطرح کردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌کند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید که به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینکه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. اگر فکر می‌کنید که آنها شما را درک خواهند کرد و بهتان کمک می‌کنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نکنید.