فال روز دوشنبه 15 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز مادامی‌که دیدگاه و نگرش خود را از دست نداده باشید روز خوبی برای شما از نظر خانواده و خویشاوندان خواهد بود. شما به تصمیم آخرتان اطمینان دارید، اما باید شور و اشتیاقتان را به نهایت خود برسانید. نسبت به نیازهای خود لجوج و خودسر نباشید، اگر محیطی ایجاد کنید که دیگران هم بتوانند خواسته‌هایشان را بگویند، می‌فهمید که چیزهای بسیار متفاوتی در این دنیا وجود دارد. اگر شما مشتاق باشید که به حرف‌های دوستان‌تان گوش دهید، آنها نیز چیزهای خیلی زیادی راجع به زندگی بهتان می‌آموزند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 امروز شاید درک کنید که بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما بالاخره در حال به ثمر نشستن هستند. باید از این موضوع خوشحال باشید. شاید کمی هل شوید و بترسید که همه چیز در دقیقه نود خراب شود. به بدترین چیزها فکر نکنید و انرژی خود را صرف نگرانی نکنید. به تلاش و کوشش خود ادامه دهید. شما تا اینجا آمده اید و با کمی تلاش بیشتر می توانید همه چیز را درست کنید. امروز فضای رابطه شما عالی است و می توانید قرار کسل کننده ای را تبدیل به یک شب عالی کنید. انرژی امروز بدان معناست که شما متوجه می شوید که هارمونی زیادی بین شما دو نفر هست و می توانید با هم حرف بزنید و در مورد همه چیز احساس راحتی کنید. از در میان گذاشتن افکار عمیق خود نترسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را  که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛‌ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

در ابتدا نقشه شما این بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال های خودتان گوش دهید و بعد برای موافقت و توافق میان آنها گام بردارید. شما فکر می‌کنید که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن میتواند برای حل اختلاف عقاید موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقیده استوار و عالی خود را به حساب نیاورده‌اید. شما می‌دانید که الان چه می‌خواهید و ممکن است بسیار مشتاق باشید که تمایل و اشتیاق خودتان را به دیگران نیز تحمیل کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و تا زمانیکه همه نظرات خود را اعلام نکرده‌اند صبر کنید و بعد شما عقیده خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید– به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز کار کردن و تفریح کردن با دیگران برایتان معضلی شده است، برای اینکه فکرمی‌کنید آنها غرور شما را جریحه دار کرده اند. تنها چیزی که شما می‌خواهید کمی‌دلگرمی است، ولی درعوض شما برای اینکه چرا ایده‌هایتان جواب نداده‌اند دلیل تراشی می‌کنید. به جای اینکه دیگران را مانعی برای موفقیت و پیشرفت خود ببینید، فکر کنید آنها منتظر موفقیت‌های بیشتر شما هستند. شاید در ابتدا نتوانید این حس را در خودتان پرورش دهید، اما توجه کردن به کمک‌هایی که از طرف دیگران دریافت می‌کنید می‌تواند تفکرات شما را عوض کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می‌توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی‌توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می‌توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 آبان 1396

– فال روزانه در روز 15 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. این پیغام حتی ممکن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی‌خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی‌را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.