فال روز دوشنبه 13 آذر 1396

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می‌تواند منجر به یافتن گنجینه‌ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می‌شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی‌ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می‌تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را  دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلمتان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

پنهان کردن احساساتتان کاری محتاطانه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشید فرد تأثیر گذاری باشید. اما وقتی شما احساسات خود را سرکوب نکنید، شادتر ، سالم تر و در محل کار فرد مهم‌تری خواهید بود. باوجود این زیاد هم خوب نیست که با صحبت کردن در مورد پیشرفتهای شخصی‌تان همکارانتان را خسته کنید. حقیقت را به آنها بگویید، اما حس کنجکاوی آنها را  کاملاً ارضا نکنید تا بعداً پشیمان نشوید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز با خورشید کاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشید تأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهای تابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازه دیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس کنید. به خودتان اجازه ندهید افکار منفی به سراغتان بیایند. درعوض به امکاناتی که در کنار تلاش‌های بعدیتان برایتان فراهم می‌شود فکر کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان  عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

 ماه جالب برج سرطان امروز در پنجمن خانه تان یعنی خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه قرار می‌گیرد و شما را قادر می‌سازد که سرگرمی داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید. باهمه این احوال امکان دارد دوستان‌تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته‌هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند. ولی امروز شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی منصرف می‌شود. متاسافنه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

 امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده‌ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرف‌هایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده‌اند! اما شما نمی‌توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می‌کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف‌های شما آشکار می‌شوند. با سر و صداها و شلوغی‌های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.