فال روز دوشنبه 12 آذر 97

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما شخصی پرانرژی، جاه طلب، محترم و باهوش هستید. شخصیت منحصر به فردی که شما دارید باعث می شود دیگران به راحتی به شما جذب شوند و ارتباط برقرار کردن با دیگران را برای شما بسیار راحت می کند. همه شما را به خاطر احساس تعهد و صداقتی که دارید تحسین می کنند، اما باید روی جاه طلبی و رفتار دیکتاتور مآبانه ی خود تسلط بیشتری داشته باشید و در راه درست کنترل کنید. امروز نقشه ها و پروژه های  مختلف بسیاری در دست اجرا دارید که در دراز مدت برای شما بسیار مفید و سودآور خواهند بود، اما شاید در کوتاه مدت از نتیجه ای که به دست می آورید چندان راضی نباشید. سرمایه گذاری که امروز انجام می دهید موفقیت آمیز خواهد بود، اما اگر احتیاط کافی را نداشته باشید ضررهایی هم خواهید کرد. به راحتی به غریبه ها اعتماد نکنید و نقشه ها و برنامه های خود را با آنها در میان نگذارید چون احتمال این که با یک کلاهبردار طرف باشید، خیلی زیاد است. آنهایی که هنوز تنها هستند شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده ی خود را خواهند داشت و آنهایی که پیش از این عشقشان را پیدا کرده اند به وصال معشوق خواهند رسید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز پر از موفقیت و شادی است. آیا تا به حال به ادامه تحصیل یا یادگیری حرفه ای فکر کرده اید؟ به زودی به این هدف تان می رسید که نتیجه آن تغییر بزرگی در زندگی تان خواهد بود. شاید در راهی که آغاز کرده اید، موانعی ببینید اما اینها کوتاه مدت هستند و با کمی تلاش از بین خواهند رفت. نه تنها بر اهداف بلند مدت تان، بلکه بر تک تک روزهایی که می گذرانید نیز کنترل داشته باشید و آنها را با برنامه پیش ببرید. صبوری یکی از عوامل موفقیت شما در این راه است. امروز یکی از آرزوهایی که مدت هاست در سر دارید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. ذهن و قلب تان را برای فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد، چه شغلی و چه عاطفی، باز بگذارید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما خیلی خوب با دیگران کنار می آیید و همین باعث می شود که روابط اجتماعی خوب و گسترده ای داشته باشید، اما باید مواظب باشید که با لجبازی و دمدمی مزاجی هایتان همه چیز را خراب نکنید!

وضعیت مادیتان رو به پیشرفت خواهد رفت. شاید بخواهید تجارت جدیدی را آغاز کرده و یا به تجارت با کشورهای خارجی مشغول شوید، در هر صورت موفقیت در انتظارتان خواهد بود و نتایج بسیار خوبی را به دست خواهید آورد.

در پول قرض دادن به دیگران و یا شروع شراکت های جدید تا جایی که می توانید احتیاط کرده و به هر کسی اعتماد نکنید.

با تلاش و کوششی که در محل کار از خودتان نشان می دهید، پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت، اما اگر می خواهید به بهترین موقعیت ها دست پیدا کنید باید دائم در حال یادگیری و گسترش مهارت های خود باشید.

امروز اوضاع برای متأهل ها هم خوب خواهد بود، فقط به این شرط که خودشان مشکلی درست نکنند.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین تیر ماه

 فعالیت های تجاری و حرفه ای جدیدی که به تازگی آغاز کرده اید و شراکت هایی که ممکن است شروع کنید  برای شما موفقیت و ثبات مالی در پیش خواهند داشت. تمام سرمایه گذاری هایی که پیش از این کرده بودید و پول هایی که به دیگران قرض داده بودید، به زودی به شما بازخواهند گشت. شاید تصمیم بگیرید در زمینه ی املاک و مستغلات و یا در بازار بورس سرمایه گذاری کنید، در هر صورت شانس موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود. مسئولیت های حرفه ای شما افزایش خواهند یافت و مجبور خواهید بود زمان بیشتری را در محل کار خود سپری کرده و فشار زیادی را تحمل کنید، اما اعتماد به نفس شما و اراده ای که دارید باعث خواهد شد عملکردی بهتر از هر زمان دیگری از خود نشان دهید.

امروز عشق شما در هیچ شرایطی حمایت خود را از شما دریغ نخواهد کرد و همیشه او را در کنار خود خواهید دید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین مرداد ماه

 مهربانی ذاتی شما و تلاشی که برای کمک به دیگران از خود نشان می دهید باعث می شود هر جا که می روید مورد توجه و علاقه ی بقیه قرار گرفته و روابط اجتماعی گسترده ای داشته باشید.

این حلقه ی ارتباطاتی که دارید بدون شک به کارتان خواهد آمد و دوستان و آشنایانتان می توانند در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان کمک بسیاری به شما بکنند.

خوشبختانه امروز از لحاظ سلامتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. امروز از لحاظ مالی برای شما خوب خواهد بود و به اندازه ی کافی درآمد و پس انداز خواهید داشت که خیالتان راحت باشد، اما بهتر است که بیش از اندازه ولخرجی نکنید.

فعالیت های تجاری جدیدی که  آغاز کرده اید، برای شما منفعت زیادی را به همراه خواهند داشت و اگر شراکت جدیدی را آغاز کنید هم در آن موفق خواهید بود.

اگر هنوز تنها هستید امروز بالاخره این تنهایی به پایان خواهد رسید و نیمه ی گمشده ی خود را پیدا خواهید کرد.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز تغییرات اساسی، نه تنها در زمینه شغلی، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز رخ می دهد. سعی کنید در تمام زمینه ها انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با شرایط اطراف تان تطبیق دهید. خودخواهی بیش از حد می تواند شما را از پیشرفت دور نگه دارد.  در تصمیم هایی که می گیرید، منطفی تر عمل کنید. به جای هدف های کوتاه مدت، برای اهداف بلند مدت خود وقت بگذارید.

تغییرات بزرگ و خوشایندی را پیش رو دارید، به شرط آنکه فرصت های زندگی تان را به سادگی از دست ندهید. به زودی یکی از گره های زندگی باز خواهد شد.

خودتان را برای هیجاناتی در پی آماده کنید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما شخصی ماجراجو، حساس، شجاع، احساساتی، سخت کوش و وقت شناس هستید. با این همه شور و اشتیاق و جاه طلبی که در وجودتان است باید سعی کنید خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید. در رابطه بامسائل مالی می توانیم این مژده را به شما بدهیم که پول زیادی به دست خواهید آورد. شما پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع بسبار زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. همچنین، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امروز کم کم به ثمر خواهند رسید. این پیشرفت مادی باعث خواهد شد احساس سعادت و خوشبختی بیشتری داشته باشید. اگر کارمند هستید خودتان را برای چالش های فراوان در زمینه ی حرفه ای آماده کنید، اگر با سیاست و هوشمندی با مشکلات مواجه نشوید ممکن است حتی شغل خود را از دست بدهید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز روز خوبی برایتان خواهد بود، از این جهت که با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و همکاری های موفقیت آمیزی را با آنها به سرانجام خواهید رساند. امروز کاری را شروع می کنید، اگر چه یک ماه اول همه چی برایتان سخت خواهد بود اما پس از آن روی غلطک می افتید و رفته رفته به آرزوهایتان رنگ واقعیت می دهید.

امروز خوش تر از همیشه برای شما خواهد گذشت و فرصت های زیادی، از رابطه عاطفی گرفته تا فرصت های شغلی، برایتان فراهم می شود.

اگر سعی کنید که خود واقعی تان باشید، بسیاری از مشکلات تان را حل خواهید کرد. به زودی گره یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرده بودید نیز برایتان باز خواهد شد. از روزی که پیش رو دارید همراه با دوستانتان نهایت لذت را ببرید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین آذر ماه

شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید و همین باعث می شود که نزد همه از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشید، اما باید مواظب باشید تغییر حالات روحیتان این وضع را به ضرر شما تغییر ندهد.

امروز هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که به شما اجازه ی داشتن پس انداز چندانی را نخواهند داد، اما به طور کلی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد. اگر قصد انجام فعالیت های کاری و تجاری جدید را دارید بهتر است در آنها با کسی شریک نشوید. شما در محل کارتان خودتان را به عنوان یک نیروی کار قوی و کارآمد ثابت کرده اید و به همین دلیل هم ممکن است امروز مسئولیت های بیشتری به عهده ی شما گذاشته شود.

اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید باید زیردست های خود را به داشتن عملکردی بهتر تشویق کنید. متأهل ها روز بسیار خوبی را در رابطه ی عاطفی خود تجربه خواهند کرد و همه چیز در جهت پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داشت، اما باید خودتان هم مواظب باشید و دعواهای بیهوده راه نیندازید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین دی ماه

امروز شما فعال و پرانرژی هستید.

در کل شخصی منطقی، پر شور و هیجان، مدیر و مدبر و با وقار هستید و می توانید همیشه و در هر شرایطی در زمینه ی حرفه ای عملکردی فوق العاده از خود به نمایش بگذارید. شاید به نظر کمی عجیب بیاید، اما امروز هر چقدر بیشتر کار کنید از لحاظ روحی و در نتیجه از لحاظ جسمی سالم تر خواهید بود. البته این بدان معنا نیست که باید تمام چیزهای دیگر را از زندگیتان حذف کرده و فقط روی کارتان متمرکز شوید، اما بد نیست کمی بیشتر از سابق برای کارتان وقت بگذارید. ممکن است به منظور فعالیت های تجاری و گسترش کسب و کار خود به خارج از کشور سفر کنید. در هر زمینه ی جدیدی که امروز آغاز به کار و فعالیت کنید موفق خواهید بود و خواهید توانست وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید. هوش و ذکاوت بالایتان شما را قادر خواهد ساخت تا در زمینه ی حرفه ای بسیار موفق باشید، اما باید دست از عجول بودن، لجبازی و رفتارهای ناگهانی و حساب نشده بردارید. اگر فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند را به خوبی مورد استفاده قرار دهید خوش شانسی، ثروت و موفقیت بدون شک از آن شما خواهد بود. خبر خوبی که برایتان داریم این است که امروز بیشتر مجردها نیمه گمشدشان را پیدا خواهند کرد.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز از نظر کاری پیشرفت قابل ملاخطه ای خواهید داشت.

منطق شما امروز بر احساسات تان غلبه خواهد کرد و راههایی را به شما نشان خواهد داد که به صلاح تان است. اطلاعات خوبی به دست می آورید که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. سعی کنید که نسبت به گذشته انعطاف پذیرتر باشید. ارتباط با دیگران را  نیز در اولویت های زندگی تان قرار دهید. امروز ممکن است در شرایط کاری و مالی شما تغییرات بزرگی ایجاد شود که بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و از شانسی که در خانه تان را می زند، به وجد خواهید آمد. سعی کنید دوستان بیشتری را در اطراف تان نگه دارید، اگر چه فرد مستقلی هستید اما ممکن است در اتفاقات پیش رو به آنها بیش از همیشه احتیاج پیدا کنید.

– فال روزانه در روز 12 آذر 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما شخصی ساده زیست، با صداقت، آماده ی کمک به دیگران، عاشق صلح و آرامش و بسیار مهربان هستید. همه شما را به خاطر آرامشی که بر اخلاق و رفتارتان حاکم است دوست دارند، با این حال گاهی این طور به نظر می رسد که سرد و بی میل به برقراری ارتباط با دیگران هستید، در حالی که به هیچ وجه چنین اخلاقی ندارید.

امروز از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و در صورت رعایت اصول بهداشتی حتی سرما هم نخواهید خورد. فقط سلامتی والدین و یا اعضای خانواده ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند.  دوستی های جدیدی را آغاز خواهید کرد که می توانند برای شما از لحاظ اقتصادی بسیار مفید باشند و زمینه ساز شراکت های کاری سودآوری شوند. سرمایه گذاری های قبلیتان به زودی به مرحله ی سودآوری خواهند رسید و از ثمره ی آنچه کاشته اید لذت خواهید برد.

پول های غیر منتظره ی زیادی به دستتان خواهند رسید که به پیشرفت و ثبات وضع مالیتان کمک خواهند کرد. شما ایده های جدید فوق العاده ای دارید که اگر آنها را در کار و حرفه ی خود به درستی به کار بگیرید می توانید بسیار موفق باشید.

شما شخصی ایده آل گرا و برتری طلب هستید و این ویژگی باعث می شود گاهی دچار حسادت و خودخواهی شوید.

روابط عاطفی شما مسال پستی و بلندی های چندانی را تجربه نخواهند کرد.